Nye længere versioner af både Gladiator og~
Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 16-08-05 17:46

Ja, du læste rigtigt..

Nu kan man få en "director's cut" af Alexander, mens den nye cut af Gladiator
kun betegnes som en "extended edition".

Jeg hopper i med begge ben - hver gang.. :|

--
"Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidste måneder
men var ellers ikke nogen grådig egoist." - Bo Warming

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-08-05 18:48

Jesper B. Nielsen wrote:

> Nu kan man få en "director's cut" af Alexander, mens den nye cut af Gladiator
> kun betegnes som en "extended edition".
>
> Jeg hopper i med begge ben - hver gang.. :|

PAS PÅ! Directors Cut af Alexander er /kortere/ end det originale cut af
filmen. Ham Oliver Stoner er en underlig fisk.

Fra : Kasper Møller

Dato : 16-08-05 19:09

Lars Hoffmann wrote:

> PAS PÅ! Directors Cut af Alexander er /kortere/ end det originale cut
> af filmen. Ham Oliver Stoner er en underlig fisk.

Det er vel fordi, at den er så langtrukken

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 16-08-05 21:02

Er den nye version af "Gladiator" længere? Og hvor meget længere?

mvh,
Anders

Fra : Thomas

Dato : 16-08-05 23:20

"Anders C. Nielsen" <acn77@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er den nye version af "Gladiator" længere? Og hvor meget længere?

Omkring 25 minutter var det vist....

..Thomas

Fra : Thomas

Dato : 16-08-05 23:23

"Anders C. Nielsen" <acn77@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er den nye version af "Gladiator" længere? Og hvor meget længere?

Jeg retter lige mig selv... Ifølge Laserdiskens hjemmeside er den 17
minutter
længere... Ikke 25, som jeg skrev tidligere...

Mvh. Thomas