Kill Bill versioner
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-08-05 12:24

Hej

Hvis man nu lejer Kill Bill, får man så den sort/hvide udgave eller den
ucensurerede?

Kort sagt, hvilken version er der på en almindelig R2?

Mark

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-08-05 12:34

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej
>
> Hvis man nu lejer Kill Bill, får man så den sort/hvide udgave eller den
> ucensurerede?
>
> Kort sagt, hvilken version er der på en almindelig R2?

Man får S/H versionen. Der er rygter om en stor Kill Bill extended DVD
imod slutningen af året.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Koeffe

Dato : 16-08-05 18:02

"Mark Thomas Gazel"

| Hvis man nu lejer Kill Bill, får man så den sort/hvide
udgave eller den
| ucensurerede?

Øøøh? Har Tarantino ikke bare lavet dele af filmen i
sort/hvid - med fuldt overlæg? Det er da ikke en censureing,
er det??

--
Koeffe

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-08-05 18:46

Koeffe wrote:

> Øøøh? Har Tarantino ikke bare lavet dele af filmen i
> sort/hvid - med fuldt overlæg? Det er da ikke en censureing,
> er det??

Det er en selv-censur. Biografudgaven og den udgave der i europa og USA er
udkommet på DVD indholder sort/hvid sekvensen for at undgå en højere rating. I
japan blev der udgivet en DVD hvor sekvensen er i farver og adskillige scener
der er blevet klippet i filmen er genindsat.

Der har lige siden den første DVD-udgave gået rygter om en længere uklippet
box-udgave af Kill Bill og jeg mener det var på www.thedigitalbits.com at der
blev bekræftet at den skulle udkomme i efteråret (mener at kunne huske noget
om oktober, men er ikke sikker)

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann, der ikke har set filmene endnu fordi jeg netop venter på
omtalte dvd udgave.

Fra : Koeffe

Dato : 16-08-05 19:54

"Lars Hoffmann"

> [...]
| japan blev der udgivet en DVD hvor sekvensen er i farver
og adskillige scener
| der er blevet klippet i filmen er genindsat.

Så vold i sort/hvid er mindre skadeligt? hmm.... Prøv at
fortælle det til Ku Klux Klan *gg*

| Med venlig hilsen
| Lars Hoffmann, der ikke har set filmene endnu fordi jeg
netop venter på
| omtalte dvd udgave.

Heller ikke engang i biffen? Øøøøj manner, du har virkelig
gode filmoplevelser til gode!

--
Koeffe

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-08-05 21:02

Koeffe wrote:

> Så vold i sort/hvid er mindre skadeligt? hmm.... Prøv at
> fortælle det til Ku Klux Klan *gg*

De er skøre de amerikanere. I Dawn of the Dead ser man på et tidspunkt et
afdækket kvindebryst. Det kunne de ikke lide i USA, så det blev digitalt
oversmurt med blod. Der er IMHO noget galt med et samfund når blod (vold)
dømmes mindre skadelidt end et bryst(sex).

> Heller ikke engang i biffen?

Nej, men jeg er også ved at gå ud af mit gode skind for at komme til at se
den. Jeg er stor Tarantino fan, men nægter at købe filmen vel vidende at der
kommer en uklippet i nær fremtid.

> Øøøøj manner, du har virkelig
> gode filmoplevelser til gode!

Ja det håber jeg også jeg hr.