Hvilken film?
Fra : Pia Lildballe

Dato : 16-08-05 08:19

Filmen starter i New Orleans hvor der er Mardi Gras.
En sort advokat har været forsvarer i en sag man først hører om til slut.
Efterfølgende trækker han sig tilbage og møder en ældre mand som har skrevet
en manuskript. Manden dør og efterlader dette manuskript til advokaten som
ser sit snit til at udgive manuskriptet som bog. Han tjener styrtende med
penge. En række mord forekommer og alle detaljer som er forbundet med
mordene er beskrevet i detaljer i bogen. Advokaten kommer i politiets
søgelys, og ender med selv at "efterforske" sagen. Han ender hos en mand som
tilsyneladende har mistet kone og datter i en bilulykke. Advokaten har
forsvaret den skyldige i ulykken hvilket har fået familiefaderen til at tage
hævn, og har dermed udgivet sig for at være bl.a. den gamle mand med
manuskriptet.
Jeg gætter på filmen er fra midt 90'erne.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-08-05 09:12

Pia Lildballe skrev:
> [...]
> og har dermed udgivet sig for at være bl.a. den gamle mand med
> manuskriptet. Jeg gætter på filmen er fra midt 90'erne.

Det skulle vel ikke være 'A murder of crows'
http://www.imdb.com/title/tt0133985/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Peter G

Dato : 16-08-05 09:19

"Pia Lildballe" <p_lildballe@*REMOVE*hotmail.com> writes:

> Filmen starter i New Orleans hvor der er Mardi Gras.

A "Murder Of Crows" med Cuba Gooding Junior
http://www.imdb.com/title/tt0133985/

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.