Dilemma 2 i aften
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 13-08-05 17:01

Jeg har aldrig set nogen af de to film. Er det næsten ikke altid godt,
når Robert De Niro er med? Kl. 21 kan man på Kanal 5 se "Pigen i midten"
med Robert De Niro og Uma Thurman.

Og kl. 21.05 viser de "Face/Off på TV D. Den er med Nicolas Cage og John
Travolta, men det ved I vel.

Jeg kan næsten regne ud, at Face/Off er den "skrappeste", men er der
nogen, der kan sige lidt om kvaliteterne ved "Pigen i midten" (Mad dog
and glory).

På forhånd tak.

Hvis jeg nu skulle få lyst til bare flippe ud og grine, kan I så sige
mig om " Live and Let Die" er den Bond-film, hvor man ser en lille spids
speedbåd frace ind ad døren på et 'dollargrin' og ud ad den anden dør
for til sidst at ende midt i en bryllupsfest?

Lørdagshilsen Ruth

Fra : Zeki

Dato : 13-08-05 17:02

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> speedbåd frace ind ad døren på et 'dollargrin' og ud ad den anden dør
> for til sidst at ende midt i en bryllupsfest?

Ja, det er den. Roger Moores første optræden som 007.

Mvh
Zeki

Fra : Brian P

Dato : 13-08-05 18:13

Ruth Nielsen wrote:
> [...]
> med Robert De Niro og Uma Thurman.
>
> Og kl. 21.05 viser de "Face/Off på TV D. Den er med Nicolas Cage og John

[SNIP]

> Hvis jeg nu skulle få lyst til bare flippe ud og grine, kan I så sige
> mig om " Live and Let Die" er den Bond-film... [SNAP]

Det dér er da et pseudo-trilemma. Det virkelige valg står mellem
middelmådige film (og nej, det er ikke altid godt når De Niro er
med), eller at finde på noget fornuftigt at foretage sig (...dét
kunne fx være at slå over på DR2 kl. 2250 og se "Kødet
skælver"..!) ;)

Fra : Parker Pyne

Dato : 13-08-05 18:34

> [...]
>
> Jeg kan næsten regne ud, at Face/Off er den "skrappeste", men er der
> nogen, der kan sige lidt om kvaliteterne ved "Pigen i midten" (Mad dog

Jeg kender kun Face/Off, og den kan slet, slet ikke anbefales. Selv hvis man
ikke - som jeg - afskyr Nicholas Cage, så er filmen stadig ufatteligt
forudsigelig, dens plot tyndt og dens univers utroværdigt.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 13-08-05 18:57

"Parker Pyne" skrev i en meddelelse

> [...]
ufatteligt
> forudsigelig, dens plot tyndt og dens univers utroværdigt.

Okay - tak skal I have begge to. Hvis jeg vil se "Kødet skælver", sidst
på aftenen, så kan jeg jo ligefrem også se een af de andre. Netop hvis
jeg dropper Face/Off. Selvom jeg normalt ikke bryder mig om at se to
film så tæt oven i hinanden.

I hvert fald - tak.

Ruth

Fra : Dopedog

Dato : 13-08-05 22:42

> [...]
> speedbåd frace ind ad døren på et 'dollargrin' og ud ad den anden dør
> for til sidst at ende midt i en bryllupsfest?

Det er det ihvertfald. Jeg har lige selv set den idag (på DVD)