Louis De Funès på DVD?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-08-05 14:14

Jeg kan se at en stribe Louis De Funès-film er udgivet/under udgivelse
ude i TYskmandsland. Findes der nogle udgivet i Danmark og/eller med
danske undetekster (fransk er ikke liiige min stærke side)?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Frank Press

Dato : 14-08-05 19:11

Hej Kurt!

Dem der er udgivet i tyskland, har tysk tale og tyske tekster!

Jeg har boxen med de 3 Fantomas film, hvis det skulle have din interesse?
De har både et godt billede og god lyd!

Hilsen Frank

Fra : Kurt Hansen

Dato : 14-08-05 20:00

Den Sun, 14 Aug 2005 20:10:53 +0200, skrev Frank Press:

Kurt Hansen skrev:

>Dem der er udgivet i tyskland, har tysk tale og tyske tekster!
>
>Jeg har boxen med de 3 Fantomas film, hvis det skulle have din interesse?
>De har både et godt billede og god lyd!

Ja, de tyske har jeg også konstateret er befængt med tysk tale/tekst.
Mein Gott, Louis de Funès taler tysk. Gys!!! Det er næsten lige så
slemt som at se "Das Boot" med engelsk eftersynkronisering!

Er dine Fantomas med danske undertekster? Vil du sælge dem, eller hyr?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Frank Press

Dato : 16-08-05 11:35

Som jeg skriver har de kun tysk/fransk tekst og tale

Ja, jeg vil godt sælge boxen, det er den blå som er Limited Edition

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-08-05 12:08

Den Tue, 16 Aug 2005 12:34:32 +0200, skrev Frank Press:

>Som jeg skriver har de kun tysk/fransk tekst og tale

Ok, jeg ville bare være sikker.

>Ja, jeg vil godt sælge boxen, det er den blå som er Limited Edition

Tak for tilbudet, men jeg venter på at de bliver udgivet i
Danmark/Skandinavien.

Venlig hilsen
Kurt Hansen