Lej dvd film, billig billig
Fra : Rogge78 Hinrichsen

Dato : 12-08-05 12:17

http://rogge78.atspace.com

LEJ 4 DVD FILM FOR Kr 0,-

Hej

Jeg er selv medlem af digitarian, og har lige fået en fantastisk
mulighed - at invitere dig til at prøve digitarian DVD-udlejning til
en fordelagtig pris!

Hvis du tilmelder dig nu, kan du modtage op til 4 film for 0kr i de
første 15 dage.

Dette er din kode ---> 39056 <---

Sådan skal koden bruges:

1. Gå til www.digitarian.dk og indtast koden 39056 i feltet
"gavekode".

2. Forsæt tilmelding ved at indtaste dine personlige oplysninger.

3. Tilføj betalingskortinformation, tilbuddet gælder kun med
betalingskort.

4. Gå I gang med at lave en ønskeliste over film du gerne vil se.

Du og jeg kan kun få glæde af tilbudet, hvis du indtaster koden
korrekt.

Du vælger DVDerne online og får dem sendt med posten - portoen er
betalt. Der er ingen bøder - du kan beholde filmene indtil du haft tid
til at se dem! Digitarian har over 4500 titler, så der er nok at
vælge imellem.

God fornøjelse!

Med Venlig Hilsen

Roar

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-08-05 14:25

Hej!

Rogge78 Hinrichsen wrote:

> http://rogge78.atspace.com
>
> LEJ 4 DVD FILM FOR Kr 0,-

Vil du ikke godt stoppe med at spamme gruppen? Det der hører _slet_ ikke hjemme...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : AJC

Dato : 12-08-05 14:53

*PLONK*

Fra : JytteJ

Dato : 12-08-05 23:28

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> *PLONK*

Tal dog dansk, din hund!!

JytteJ

Fra : AJC

Dato : 13-08-05 00:52

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in news:42fd2260$0$71559
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
>
> Tal dog dansk, din hund!!

Uha, har jeg trådt dig over tæerne i et tidligere liv, siden jeg skal
svines sådan til?
Eller har du bare glemt at tage dine piller?

Fra : -= JF =- priv

Dato : 13-08-05 07:16

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
>
> Tal dog dansk, din hund!!

Hvad er det du ikke forstår?

Fra : TBC

Dato : 14-08-05 01:02

"-= JF =- priv" <@> skrev i en meddelelse
> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det du ikke forstår?

Formentligt det usenet-haj indforståede "*PLONK*"

Selv om det indforstået betyder at der er en der kommer i kill-filteret (for
nu at bruge et andet indforstået begreb), så kunne det for nogle vel
egentligt godt lyde som et fremmedtunget skændselsord...."Din plonk"

TBC

Fra : Stefan Holm

Dato : 12-08-05 16:32

"Rogge78 Hinrichsen" <rogge78@gmail.com> writes:

> Jeg er selv medlem af digitarian,

Klage afsendt til digitarian. Nu må vi så bare håbe at de er enige i
at spam ikke betaler sig.

--
Stefan Holm
"Caribou -- gorn... 'Intercourse.'"

Fra : Rogge78 Hinrichsen

Dato : 12-08-05 21:03

det må i undskyld, jeg vill bare være flink... mhvordan sletter man
et indlæg

Fra : Grunt

Dato : 13-08-05 11:35

On 12 Aug 2005 13:03:01 -0700, "Rogge78 Hinrichsen" <rogge78@gmail.com> wrote:
in dk.kultur.film
>det må i undskyld, jeg vill bare være flink... mhvordan sletter man
>et indlæg

Se dk.admin. Men det er for sent, din annonce er spredt til alle nu.
Desuden er der en opslagsgruppe til den slags dog ikke i annonceform.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-08-05 16:27

"Rogge78 Hinrichsen" <rogge78@gmail.com> skrev i en meddelelse

> det må i undskyld, jeg vill bare være flink...

Dvs. der var slet ikke noget i det for dig?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)