Wanda
Fra : Per Vadmand

Dato : 06-08-05 12:38

Er der andre end mig, der har lagt mærke til, at Michael Palins figur i
"Fisken de kaldte Wanda" har stærke mindelser om Harpo Marx?

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : -= JF =- priv

Dato : 06-08-05 12:42

> Er der andre end mig, der har lagt mærke til, at Michael Palins figur i
> "Fisken de kaldte Wanda" har stærke mindelser om Harpo Marx?

Nu er det godt nok tæt på en gazillion år siden jeg så filmen, men jeg kan
nu ikke huske at der var mindelser om Harpo (en af mine absolutte yndlinge

Palin har rollen som den neurotiske fyr der kommer mere og mere til skade,
efterhånden som filmen skrider frem, ik'?

Mvh John

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-08-05 14:12

"-= JF =- priv" <@> wrote in message
> [...]
>
> Palin har rollen som den neurotiske fyr der kommer mere og mere til skade,
> efterhånden som filmen skrider frem, ik'?

Jo, men samtidig stammer han så voldsomt, at han i realiteten er næsten lige
så stum som Harpo, og hans kropssprog og mimik for at gøre sig forståelig
minder utroligt meget, når man først får øje på det.

Per v.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 06-08-05 15:12

> Jo, men samtidig stammer han så voldsomt, at han i realiteten er næsten
> lige
Det er da rigtigt Og han gør det faktisk rigtigt godt!

> så stum som Harpo, og hans kropssprog og mimik for at gøre sig forståelig
> minder utroligt meget, når man først får øje på det.

Jeg kan godt se på det hele at jeg nok bli'r nødt til at se den igen.

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-05 23:59

> Jeg kan godt se på det hele at jeg nok bli'r nødt til at se den igen.

Så sæt dig i kø på dansk tv. De genudsender den for jeg ved snart ikke
hvilken gang. Eller var det her til aften ?

Utroligt at de kan blive ved. Men jo....Der er lidt Harpo træk I Pallins
figur.

Mvh
Jan Rysz

Fra : digi

Dato : 07-08-05 03:24

On Sat, 6 Aug 2005 13:38:21 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Er der andre end mig, der har lagt mærke til, at Michael Palins figur i
>"Fisken de kaldte Wanda" har stærke mindelser om Harpo Marx?
nææ