Traumschiff surprise episode 1
Fra : Tine & Jimmy

Dato : 05-08-05 21:24

Er der nogen herinde der ligesom mig der har set Traumschiff surprise
episode 1. Den er ret sjov hvis man kan lide film der gør grin med Star wars
og star trek. Og af tysk standard er den temmeligt godt lavet. Selv ILM må
ryste i buskerne. Humoren er lidt ligesom Austin Powers, og det er en humor
jeg holder meget af. Jeg købte den til en formidabel pris af 9,95 euro og
det er 76 kr i media markt i flensborg, så det er ikke meget for en
underholdene film. Men man skal dog kunne forstå tysk, og så kunne lide tysk
humor.

Hilsen

Jimmy

Fra : lhs

Dato : 05-08-05 21:47

Hej

Holdet bag har lavet Der Schu des Manitu: http://www.schuhdesmanitu.de/
et suverænt Winnetou (??) ripoff, jeg har ikke set Traumschiff endnu, men
glæder mig, hvis den er på niv. Schuh.. er den meget morsom, næsten gang du
er i Flensborg ved du nu hvad du skal købe

Lars HS

Fra : Tine & Jimmy

Dato : 05-08-05 22:10

Ja det kan næsten ikke blive anderledes

ham Bully han er lidt af et geni ala Mike Myers

hilsen

Jimmy

Fra : lhs

Dato : 05-08-05 22:27

Netop

Jeg er ikke konsekvent fan, men de har også lavet diverse tyske tv serier:
bl.a.

http://www.prosieben.de/show_comedy/tramitz/

Fra : lhs

Dato : 05-08-05 22:28