Info: Tilbud CDON - Swingers 19 kr.
Fra : Rune Jensen

Dato : 05-08-05 18:35

Bare lige hvis det har nogens interesse.
Så kan man købe den klassiske komedie Swingers med Vince Vaughn til 19,-
hos CDON og det er fragtfrit indtil mandag. "That's so money!"
Synes bare lige jeg ville dele tilbuddet med andre interesseret :)

http://www.imdb.com/title/tt0117802/
http://www.rottentomatoes.com/m/swingers/

Mvh
Rune

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-08-05 10:43

Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote:

> Så kan man købe den klassiske komedie Swingers med Vince Vaughn til 19,-

God info, tak for det
--
Steen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 06-08-05 16:33

Steen Jensen wrote:

> God info, tak for det

Det var så lidt ;)

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-08-05 16:47

Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote:

> Det var så lidt ;)

Gratis levering - dvs. de nærmest forærer filmen væk...
--
Steen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 07-08-05 10:58

Steen Jensen wrote:

> Gratis levering - dvs. de nærmest forærer filmen væk...
Ja men der er heller ikke mange til 19,-
Der er ihvertfald under 10 stk. så det er nok som de skriver bare noget
oprydnings salg. Men de kan da ikke tjene på det.

-Rune Jensen

Fra : Brian

Dato : 07-08-05 11:34

Rune Jensen wrote:

> Ja men der er heller ikke mange til 19,-
> Der er ihvertfald under 10 stk. så det er nok som de skriver bare
> noget oprydnings salg. Men de kan da ikke tjene på det.

Nææ, men de regner nok med at du køber andet samtidig, nu du
alligevel er ved at bestille Swingers

/Brian

Fra : Rune Jensen

Dato : 07-08-05 14:45

Brian wrote:

> Nææ, men de regner nok med at du køber andet samtidig, nu du
> alligevel er ved at bestille Swingers
>
> /Brian

Ja der regnede de så forkert ;)
Så billige er de jo heller ikke med deres film

-Rune Jensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-08-05 15:15

> Ja der regnede de så forkert ;)

Mig tabte de osse penge på - Swingers inkl. forsendelse, og ikke andet,
tak!
--
Steen

http://isteen.smartlog.dk

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-08-05 00:57

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nææ, men de regner nok med at du køber andet samtidig, nu du
> alligevel er ved at bestille Swingers

Jep, og jeg hoppede på den big time!

Swingers, 19.00 kr
Box 507, 29.00
Joseph and the amazing Technicolor Dreamcoat, 29.00 kr

Og så opdagede jeg, at Pedro Almodovars film, Kvinder på randen af et
nervøst nervesammenbrud, er blevet tilgængelig på dvd igen. Jeg har i hvert
fald kun fået at vide at den er udsolgt alle mulige andre steder hvor jeg
har prøvet. Så den røg også i kurven skønt den kostede lidt mere: 89 kr. Men
det er Almodovar i hvert fald også værd. Hver gang

Og nu jeg var igang, kunne jeg heller ikke lade være med også lige at købe
Goodfellas (2 Disc) til 79.00 kr.

D'oh!

Mikkel
--
Er Mel Gibson den første der laver film på mayasprog?
http://lakjer.dk/mikkel/chac.shtml