Gode ideer / forslag ?!?
Fra : [ D j J a n u s ]

Dato : 06-06-01 20:38

Hejsa!

Ang: www.djjanus.dk

Er der nogen der har lyst til at give nogle GODE inputs / ideer til hvordan
jeg laver et bedre design på min hjemmeside.
Jeg er godt klar over, at den ikke er fantastisk flot, men jeg er heller
ikke særlig kreativ anlagt.

Hvad skal jeg lave helt om?
Hvad mangler der?
Hvad kan jeg gøre bedre, og hvordan?
Hvilke farver er "in" og "yt"?

De største hilsner
Janus Nielsen

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 06-06-01 23:05

En jeg kender siger han får ider ved at kigge på skyerne, måske det også kan
hjælpe dig.

Hygsom
Leo

Fra : [ D j J a n u s ]

Dato : 07-06-01 07:46

> En jeg kender siger han får ider ved at kigge på skyerne, måske det også
kan hjælpe dig.

Jeg havde nu håber på lidt mere konstruktive forslag *smiler*!!
Janus Nielsen

Fra : Da~WarBringer

Dato : 08-06-01 11:48

Hej

For det første, billedet på forsiden som sikkert er af dig får kvalitets
niveauet til at falde. Det ser utrolig amatøragtigt ud!!! det må du gøre noget
ved. Og selve menu'en i siden er kedelig. lav nogle mouseovers på den! Og så
den der Flash animation du har lavet i Swish. Den er ik særlig flot så erstat
den med et banner hvor der står noget med dit navn og måske et billed.