Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Resize
Fra : Kim S

Dato : 05-09-05 15:57

For nogen tid side var der her i gruppen, et link til
et lille program fra Microsoft, så man kan højre-klikke
på en række billeder, og ændre størrelse til f.eks. 800*600.
Kan ikke hitte linket igen efter en format c:\... Har prøvet
at søge

Mvh, Kim

Fra : Brizz

Dato : 05-09-05 17:12

Kim S wrote:
> [...]
> på en række billeder, og ændre størrelse til f.eks. 800*600.
> Kan ikke hitte linket igen efter en format c:\... Har prøvet

Google er din ven
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Kim S

Dato : 05-09-05 17:10

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Google er din ven
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Ja, normalt er jeg gode venner med Google, men den svigtede mig denne gang

Godt du er bedre venner med den.... Tak fir linket.

Mvh, Kim

Fra : Brizz

Dato : 05-09-05 23:59

Kim S wrote:
> Ja, normalt er jeg gode venner med Google, men den svigtede mig denne gang
>
> Godt du er bedre venner med den.... Tak fir linket.

Kan også drille hvis man ikke bruger de rigtige søgeord
Men kunne huske at det var noget med en tweak pakke hos mikroblød så jeg
søgte på resize+tweak og vupti. Første link

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk