Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Casio Exlim 3.2 defekt
Fra : Jemo

Dato : 05-09-05 12:36

Når vi tænder for det åbner Zoom ikke, og der kommer besked om Lens error på
displayet, så gik vi ned for at hører om det kunne laves, svar "hvis ikke
der er garanti på mere kan det ikke betale sig pga. arbejdsløn".
Da der ikke er garati på mere og det ellers er et ok kamera, tænkte jeg at
der muligvis sad en hobby mekaniker her i gr. der ville se på det til en
fornuftig pris.

mvh
René

Fra : Jemo

Dato : 05-09-05 15:26

Kan det være et backup batteri, da den hver gang også starter op skal stille
dato og tid
mvh
René

Fra : Søren Wind

Dato : 05-09-05 16:03

> Når vi tænder for det åbner Zoom ikke, og der kommer besked om Lens error
> på displayet, så gik vi ned for at hører om det kunne laves, svar "hvis
> ikke

Jeg havde sådan et problem på mit tidligere Ixus kamera.
Jeg kølede kameraet godt ned "5 grader" og vupti' kunne zoom'en køre ud igen
og den gik ikke i vejlkode, samt der kom et stykke sandkorn med ud som
åbenbart havde siddet i klemme.. arbejd lidt med den, og se om du også får
held til det. !
--
mvh.
Søren H. Wind - www.opz.dk - www.kolding-fotoklub.dk

Fra : [HCS] 4000

Dato : 06-09-05 18:55

'Lens error' er vist en hyppig fejl på Casio kameraer.
Jeg havde købt et EZ-750 hvor fejlen kom adskillige gange.
Lod kameraet gå tilbage, og fik det byttet til et Canon.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*