Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvor mange Niels Riis Ebbesen er der plads~
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-09-05 00:19

jeg har nu fundet 4 inkl. mig selv :

1.) Message-ID: <4315ff08$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>

2.)Message-ID: <1123253338.758357.35410@o13g2000cwo.googlegroups.com>

3.) Message-ID: <42F32B1D.3090704@niels-ebbesen.net>

4.)Message-ID: <1123209441.e43d2cc78a9f1559fe104bad359abe70@teranews>

er tiden kommet til der skal skrives en OTD for at Niels Riis Ebbesen for
sin egen gruppe efterhånden tyder det på at trafikken begynder at være der ?

Fra : ksk

Dato : 01-09-05 00:54

kan du ikke hold dig til de respektive grupper med din postering

KsK

Fra : T.Nielsen

Dato : 01-09-05 19:26

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> kan du ikke hold dig til de respektive grupper med din postering

> [...]

Hej
Gud fader bevares sikken en børnehave denne gruppe er ved at blive !

Ja undskyld , men jeg var så naiv at tro det var en news group der handlede
om foto, hvorfor skriver man så alt det C...

mvh
tommy

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-09-05 21:24

"T.Nielsen" <tom@test.dk> skrev i en meddelelse

> Gud fader bevares sikken en børnehave denne gruppe er ved at blive !

Siden 4/8-2005, hvor du skrev dit første indlæg?

> Ja undskyld , men jeg var så naiv at tro det var en news group der
> handlede om foto, hvorfor skriver man så alt det C...

Måske du skulle stikke fingeren i jorden lidt længere tid end tre uger,
inden du bombastisk melder ud, hvordan denne gruppe er og fungerer?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Henri Gath

Dato : 01-09-05 21:34

> [...]

> Ja undskyld , men jeg var så naiv at tro det var en news group der
> handlede om foto, hvorfor skriver man så alt det C...

Hvem fanden tror du, at du er?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-09-05 13:21

T.Nielsen wrote:

> [...]
>
> Ja undskyld , men jeg var så naiv at tro det var en news group der
> handlede om foto, hvorfor skriver man så alt det C...

DET ER EN DEL AT GRUPPENs SOCIALE LIV !

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-09-05 13:20

ksk wrote:
> kan du ikke hold dig til de respektive grupper med din postering

du skal ikke komme og gi den som net betjent over for MIG jeg skirve rhvad
der passer mig for det jeg skriver er altid SKIDE GODT !!!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-09-05 09:07

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> sin egen gruppe efterhånden tyder det på at trafikken begynder at være der ?

[TROLL ADVARSEL]

Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig
for at være skrevet og postet af undertegnede.

Troll'en poster gennem www.teranews.com

Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header
kan man se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

FUT: alt.dev.null

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 02-09-05 19:23

jeg synes ikke det er fair og for niels at troll ham med fake indlæg ,,, det
godt være der er en del incl. mig selv der synes han er en spasser ..(
undskyld hvis der skulle være nogle spasser i denne grupppe ,,, "huske
hurtigt lukke tid" ) niels bør ha en fair chance til at forsvare

STOP TROLL HAM og tag en fair diskusion om hans problem med den arrogante
ubegrunde værdiløs /talteløs kritik han gi

KsK

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-09-05 22:04

ksk wrote:
> [...]
>

> STOP TROLL HAM og tag en fair diskusion om hans problem med den
> arrogante ubegrunde værdiløs /talteløs kritik han gi

du taler i tåger !

Fra : ksk

Dato : 02-09-05 22:23

> du taler i tåger !
muligt men du er en tåbe
KsK

Fra : Jakob

Dato : 02-09-05 23:13

In article <4318c2b5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...

> muligt men du er en tåbe
> KsK

KSK luk nu for alt det mundlo.. du lukker ud. Det er da ikke til at
holde ud. Du brokker dig over en anden men spammer gruppen med alt dit
galde

Prøv lige at få dig selv under kontrol. Mon ikke dine 20 negative indlæg
er nok til at folk har forstået hvad du mener.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-09-05 00:39

ksk wrote:

> muligt men du er en tåbe

samenhæng ?

Fra : ksk

Dato : 02-09-05 22:32

nå det er ikke kun i denne gruppe man er træt af Niels men også i
dk.lystfisker er man ret træt af denne mave sure gamle ensom mand!!!
KsK

Fra : Jakob

Dato : 02-09-05 23:19

In article <4318c4e6$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...
> nå det er ikke kun i denne gruppe man er træt af Niels men også i
> dk.lystfisker er man ret træt af denne mave sure gamle ensom mand!!!
> KsK

Ja og der er sgu nok også rimelig mange der er pænt trætte af din larm.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : emj

Dato : 03-09-05 10:26

Jakob skrev:

>Ja og der er sgu nok også rimelig mange der er pænt trætte af din larm.

Ja, ham Karsten Eiler Svanborg Kristensen må have en stor mobilregning
og en bollen finger af at taste alt det vrøvl ind her.
Hilsen emj

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-05 10:36

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ham Karsten Eiler Svanborg Kristensen

Gasmontøren?

Fra : ksk

Dato : 03-09-05 11:51

> "emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

JEp jeg behøve ikke gemme mig i forhold til så mang andre
KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-05 11:53

> JEp jeg behøve ikke gemme mig i forhold til så mang andre

Det er der vel heller ingen grund til? Anonymitet på usenet er for
svagpissere og det, der er værre.

Fra : ksk

Dato : 03-09-05 12:33

> "ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der vel heller ingen grund til? Anonymitet på usenet er for
> [...]
du må så være en svag pisse ha forsøgt at lede efter din adresse og dit
telefon nummer men kan ikke find det

KsK

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-05 12:36

> du må så være en svag pisse ha forsøgt at lede efter din adresse og
> dit telefon nummer men kan ikke find det

Jamen så må vi blot konstatere, du er for dum.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-09-05 13:15

ksk wrote:
> du må så være en svag pisse ha forsøgt at lede efter din adresse og dit
> telefon nummer men kan ikke find det

Det tager også næsten 10 sekunder at slå op

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : ksk

Dato : 03-09-05 11:58

> "emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

ja i gemme jer bare hotmail og andet crap

tør ikke i stå ved jeres udtales
KsK

Fra : Jakob

Dato : 03-09-05 12:20

In article <431981d2$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...

> tør ikke i stå ved jeres udtales
> KsK

Nej at du vil stå ved dine kan man da så ved gud undre sig over, men
hvis du virkelig vil den her gruppe det bedste så drop at kommenter alle
indlæg der omhandler NRE jeg tror de fleste har fattet din position.

Hvis du er fuldstændig ligeglad så bliv da endelig ved med at spamme,
men så håber jeg da ved gud ikke folk gider blive ved med at hjælpe dig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ksk

Dato : 03-09-05 11:58

nå det ved jeg nu ikke ,, det kan godt være det er noget volapy jeg skriver
,, men du har da ikke fandt en skid var og så din sidst indlæg er der flere
de ha rette dig
,, skriv du bare det du tror eller gætte du dig frem til et svare

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ham Karsten Eiler Svanborg Kristensen må have en stor mobilregning
> og en bollen finger af at taste alt det vrøvl ind her.
> Hilsen

ring til mig hvis du ha svært ved at forstå mig ... så lad vi da bare et
nøde hvis du ha et problem
KsK

Fra : ksk

Dato : 03-09-05 14:37

ok jeg dæmp mig lidt med mindre nre bring mit pis i kog igen
KsK