Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til Canon 350D
Fra : Richardo

Dato : 31-08-05 21:06

Hejsa

Har erhvervet mig et Canon 350D med et 17-85 objektiv og batterigreb.

Hvilken taske bruger I andre eller kan I anbefale ?

rg
Richard

Fra : Da Man

Dato : 31-08-05 22:05

Richardo skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Har erhvervet mig et Canon 350D med et 17-85 objektiv og batterigreb.
>
> Hvilken taske bruger I andre eller kan I anbefale ?

Købte samme kit (hos TD) og har valgt at putte det i følgende:
http://www.godigital.dk/dk/xw2344.asp

Der er god plads i det nederste rum, som du (næsten) kan indrette præcis som
du ønsker. Og der også plads til en tele og flash, når sådane bliver skal
anskaffes. I det øverste rum er der så plads til ekstra RAM-kort, madpakken,
regnjakke osv.
Til prisen synes jeg den er lidt af et fund.
Mvh.

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-08-05 22:34

Richardo wrote:
> Har erhvervet mig et Canon 350D med et 17-85 objektiv og batterigreb.
> Hvilken taske bruger I andre eller kan I anbefale ?

Jeg bruger til min 300D - med 17-85mm, 50mm samt 100mm macro - en
LowePro Nova 2 AW. Jeg er ikke meget til rygsæk, så denne
skulder/bælte-model passer mig glimrende. Adgangen til kameraet sker
oppefra, hvilket gør, at man hurtigt kan få kameraet både op og i.
Eneste minus er, at jeg ikke tror, jeg kan have kamera monteret med en
(kommende) 70-200mm tele i tasken.

Foruden nævnte objektiver har jeg i tasken plads til lader, diverse
ledninger, ekstra flash kort, modlysblænde samt en lille "øresprøjte"
til hurtig sensor-rensning m.v.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Jens Christensen

Dato : 01-09-05 13:19

"Richardo" <spammer@go.die> wrote in message
> Hejsa
>
> Har erhvervet mig et Canon 350D med et 17-85 objektiv og batterigreb.
>
> Hvilken taske bruger I andre eller kan I anbefale ?

Hejsa!

Jeg har købt en Lowepro Rezo 140AW, koster lidt under 500,- i diverse
fotobutikker.
I den er der plads til et Sigma 70-300mm APO DG, 18-55mm kitobjektiv og et
50mm f/1.8 i hovedrummet hvis man pakker den rigtig godt
I det lille forrum er der plads til lader og hukommelseskort...

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 20:32

"Richardo" <spammer@go.die> wrote in message
> Hejsa
>
> Har erhvervet mig et Canon 350D med et 17-85 objektiv og batterigreb.
>
> Hvilken taske bruger I andre eller kan I anbefale ?

Bruger Loewe Pro TLZ 1, som er en topbetjent pistoltaske. Der er fin plads
til mit 28-135mm og dermed tror jeg også at Canon 70-300 DO IS USM snildt
kan være der (10 cm.).

http://www.lowepro.com/Products/Toploading/classic/Topload_Zoom_1.aspx

/Torben