Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 10-20mm F 4-5.6 DC EX Zoom ???
Fra : Flemming Scully

Dato : 31-08-05 19:29

Hej

Er der nogle der har erfaring med dette objektiv ????
Sigma 10-20mm F 4-5.6 DC EX Zoom.

Hilsen

Flemming Scully

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-08-05 21:26

"Flemming Scully" <f.scully@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der har erfaring med dette objektiv ????
> Sigma 10-20mm F 4-5.6 DC EX Zoom.

Har kigget på det, men det står standby, ved ikke rigtig om det er en 12-24
jeg vil have eller en 10-20. De tests jeg har fundet ser ganske lovende ud.

Mvh
Simon

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 08:32

Simon Nielsen wrote:

> Har kigget på det, men det står standby, ved ikke rigtig om det er en
> 12-24 jeg vil have eller en 10-20. De tests jeg har fundet ser ganske
> lovende ud.

Tokinas 12-24/4 får mange roser også. Men det er svært at finde nogle gode
sammenlignende tests (jeg kan i hvert fald ikke).

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Freddy Nielsen

Dato : 01-09-05 15:28

> Tokinas 12-24/4 får mange roser også. Men det er svært at finde nogle
gode
> sammenlignende tests (jeg kan i hvert fald ikke).
>
> vh
> Jan
>
> --
> Fotoamatør af Guds (u)nåde.
> PS: Nye (opdateret 22/8/2005) knipserier kan findes på
> http://jan.boegh.net/foto.htm

Kan denne bruges
http://www.pbase.com/lou_giroud/tokina

vh
Freddy

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-05 17:12

Freddy Nielsen wrote:

> Kan denne bruges
> http://www.pbase.com/lou_giroud/tokina

Det ser rigtig godt ud - den skal studeres. Mange tak for linket.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.