Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Underlig?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 15:56

Fra : Jakob

Dato : 31-08-05 16:39

In article <slrndhbhco.75e.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/31/
>
> // Hans

En kommentar til kommende forslag om udvidet muligheder for
overvågningskameraer ??

Underlig, ja.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 16:55

Jakob wrote:
> En kommentar til kommende forslag om udvidet muligheder for
> overvågningskameraer ??

Næh, der er ikke rigtig nogen mening med det som sådan, idén var at
lave noget i stil med fotos en privatdetektiv fra 70'erne kunne
finde på at tage, men stilen holder ikke helt

> Underlig, ja.

Tak :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Per

Dato : 31-08-05 17:46

> http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/31/
>
> // Hans
> --
> http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Eh jagter du en stempling som lurer og mulig pædofil eller hvad?!?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 19:12

Per wrote:
> Eh jagter du en stempling som lurer og mulig pædofil eller hvad?!?

Årh, der er da næsten ingen børn, og de er så utydelige at det næppe
kan ophidse nogle

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Per

Dato : 31-08-05 21:07

> Årh, der er da næsten ingen børn, og de er så utydelige at det næppe
> kan ophidse nogle

Nej ok det var også semi-sarkastisk. Men disse dage skal man sgu passe på
med den slags.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 22:38

Per wrote:
> Nej ok det var også semi-sarkastisk. Men disse dage skal man sgu passe på
> med den slags.

Ja, de er jo næsten bevæbnede alle sammen.. børnene altså :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : .J.S...

Dato : 31-08-05 18:14

> http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/31/

Har du fået en telefon med kamera ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 19:12

..J.S... wrote:
> Har du fået en telefon med kamera ?

Nej, jeg afskyr den slags, det er derfor jeg har en oldgammel
telefon.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Michael Bothager

Dato : 31-08-05 18:55

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev:
>http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/31/

Syret fedt, bolsjer med LSD oma.

De 2 første (9714, 9715) holder ikke, for meget "ligger-på-lur" over
dem, lettere suspekte motiver.

Christiania-trøjen (9717), fedt billede, aggressivt, truende, man kan
lægge mange følelser/fordomme i billedet, lige fra
"du-har-snydt-ham-for-en-rygeklump" til "han-skal-hjem-på
institutionen" og alt muligt andet.

9719: spooky, du er ved at blive kørt ned (næsten), virke lidt
farligt, han har et godt og lidt skræmmende udtryk ved munden.

9727: god illustration af angsten for de fremmede, som jeg kunne
forestille mig en hyggelig ældre dame ser det, hun ryster lidt, tør
ikke komme tæt på, men er alligevel lidt fascineret så hun kigger.

9728: nope, holder ikke...

vh
Michael

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 19:16

Michael Bothager wrote:
> Syret fedt, bolsjer med LSD oma.

Æh, ja ok

> De 2 første (9714, 9715) holder ikke, for meget "ligger-på-lur" over
> dem, lettere suspekte motiver.

Jeg synes selv 9714 holder meget godt, men 9715 er faktisk ret
frygteligt.. og kedeligt.

> Christiania-trøjen (9717), fedt billede, aggressivt, truende, man kan
> lægge mange følelser/fordomme i billedet, lige fra
> "du-har-snydt-ham-for-en-rygeklump" til "han-skal-hjem-på
> institutionen" og alt muligt andet.

Okay, tak for kommentaren. :)

> 9719: spooky, du er ved at blive kørt ned (næsten), virke lidt
> farligt, han har et godt og lidt skræmmende udtryk ved munden.

Det er nu også et slags lurerfoto.

> 9727: god illustration af angsten for de fremmede, som jeg kunne
> forestille mig en hyggelig ældre dame ser det, hun ryster lidt, tør
> ikke komme tæt på, men er alligevel lidt fascineret så hun kigger.

Hm, du ser mere i det end jeg gør :)

> 9728: nope, holder ikke...

Nej, der mangler personer på det.. men alligevel synes jeg det
smadrede glas var lidt spændende.

"Planen" var at lege lidt 70'er-privatdetektiv-agtig, men man burde
nok holde sig mere til et enkelt motiv frem for en masse
forskellige.. hvis man skulle opnå det.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : Max

Dato : 31-08-05 19:15

Hej Hans

> http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/31/

Er fokuseringen gået på dit kamera ?

Mvh Max

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 19:17

Max wrote:
> Er fokuseringen gået på dit kamera ?

Nej, det er blot et dårligt objektiv med manuel fokus, og en
teleconverter.. :)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Max

Dato : 31-08-05 19:26

Hej Hans

> Nej, det er blot et dårligt objektiv med manuel fokus, og en
> teleconverter.. :)

Ok, så tror jeg at fejlen befinder sig umiddelbart bag kamerahuset :)

Mvh Max

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-05 19:21

Max wrote:
> Ok, så tror jeg at fejlen befinder sig umiddelbart bag kamerahuset :)

Det kommer vel an på om man ser det som en fejl

De er som de er med vilje, ok, bortset fra det meget uskarpe, det
var ikke med vilje

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!