Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Garanti - tal skal stemme overens?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-08-05 19:18

Har købt et kamera hos Kamerahuset.dk (Canon med tysk manual).

Har lige lagt mærke til, at der i bunden af mit kamera står et nr., mens der
på Canons "European Warranty" kort, som ligger i æsken, står et andet nr. De
to numre skal vel være de samme?

Mvh.

Mads

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-05 19:33

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De to numre skal vel være de samme?

Ja.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 30-08-05 19:32

> [...]
> der på Canons "European Warranty" kort, som ligger i æsken, står et andet

Ja, kamerahusets "stelnummer" skal være påført garantibeviset, som også skal
være stemplet og underskrevet af forhandleren.
Dette kniber det dog med, især ved nethandler, da der er 14 dages returret,
så et kamera kan være solgt flere gange, men det er ikke noget problem at
sende garantibeviset til forhandleren for at få det udfyldt, medsend dog kun
en kopi af kvitteringen.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk