Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotolommer i 20x30
Fra : Thomas H.

Dato : 30-08-05 06:31

Hejsa.

Er der nogle der ved, om man ikke kan købe fotolommer i 20x30 mere? Alle de
steder jeg har været, har de kun haft 10x15.. Jeg kan heller ikke finde
nogle på nettet.

Nogen der har en ide?

MVH
Thomas H.

Fra : Max

Dato : 30-08-05 07:24

Hej Thomas

> Nogen der har en ide?

Nok en tåbelig ide, men hvad med at bruge A4 størrelse
på papir og lommer ?

Mvh Max

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 30-08-05 11:40

Max <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:
>Hej Thomas

>Nok en tåbelig ide, men hvad med at bruge A4 størrelse
>på papir og lommer ?
>
>Mvh Max

Jeg får jo printet mine billeder ud i 20x30, og det er større end
en normal A4 lomme.. Den er så vidt jeg husker kun 29,4 lang/bred
og det resultere i at billedet stikker en anelse ud af lommen. Det
er derfor jeg efterlyser rigtige fotolommer i 20x30.

MVH
Thomas H.

Fra : Martin K. R.

Dato : 30-08-05 07:55

"Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> wrote in message
> [...]
de
> steder jeg har været, har de kun haft 10x15.. Jeg kan heller ikke finde

Jeg køber mine hos TechnikDirekt i Tyskland (da alle danske forhandlere bare
glor dumt når jeg spørger efter dem). TD har dem i PVC-fri plast og med
mellemlæg i sort eller hvid.

Martin

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 30-08-05 11:41

Martin K. R. <mr@fjerndette-get2net.dk> skrev:

>Jeg køber mine hos TechnikDirekt i
>Tyskland (da alle danske forhandlere bare
>glor dumt når jeg spørger efter dem).
>TD har dem i PVC-fri plast og med
>mellemlæg i sort eller hvid.

Tak for tippet, det vil jeg lige undersøge.. Jeg har alligevel en
order liggende og vente hos dem, så kunne man måske nå at få nogle
sendt med..

MVH
Thomas H.

Fra : Andreas M.

Dato : 30-08-05 12:53

Martin K. R. wrote:
> Jeg køber mine hos TechnikDirekt i Tyskland (da alle danske forhandlere bare
> glor dumt når jeg spørger efter dem). TD har dem i PVC-fri plast og med
> mellemlæg i sort eller hvid.

Hvad hedder sådan en fotolomme på tysk? Eller har du et direkte link til
dem, har lige siddet og søgt lidt rundt på TD, og slået op i ordbogen,
men det er ikke lykkedes mig at finde dem.

--
Andreas M.

Fra : Martin K. R.

Dato : 30-08-05 13:47

"Andreas M." <andfreewareNOSPAM@mail.dk> wrote in message

> Hvad hedder sådan en fotolomme på tysk? Eller har du et direkte link til
> dem, har lige siddet og søgt lidt rundt på TD, og slået op i ordbogen,
> men det er ikke lykkedes mig at finde dem.

Her er f.eks. 10 stk. 20x30cm med sort mellemlæg:

Home -> Photo -> Classical Photo -> Storage & Archival Accessories:

Herma fotophan 20x30 sw. 10 Blatt 7788

Martin