Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Punk punk punk
Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 23:36

Lidt punk-knips:
http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/28/

Bands er:
Sløseri der skader os alle (København)
SMZB (Kina)

I er velkomne til at tage et kig og svine billederne samt mig til
bagefter.. Resultatet er imo okay, når man tænker på antallet af
guldbajer fotografen drak den aften..

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Jakob

Dato : 30-08-05 10:48

In article <slrndh73k0.75e.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> [...]
> Sløseri der skader os alle (København)
> SMZB (Kina)
>
> I er velkomne til at tage et kig og svine billederne samt mig til

Ret fede billeder der generelt udstråler en masse energi synes jeg. Et
af dem er der noget manipulering der springer negativt i øjnene på mig.

http://gallery.nathue.dk/photo/2005/08/28/_MG_9526.jpg

Hvor det ser ud til at tilskuernes ansigter er blevet bluret, ved ikke
om det er for at give dem lidt anonymitet men det ser kunstigt ud :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas Kjær

Dato : 30-08-05 10:52

On 2005-08-30, Jakob <no@mail.com> wrote:
> [...]
>
> Hvor det ser ud til at tilskuernes ansigter er blevet bluret, ved ikke
> om det er for at give dem lidt anonymitet men det ser kunstigt ud :0)

AFAIK er det pga. anonymitet, da jeg mener det er forbudt at tage
billeder af "gæsterne" i Ungdomshuset.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-05 10:58

Jakob wrote:
> [...]
> Hvor det ser ud til at tilskuernes ansigter er blevet bluret, ved ikke
> om det er for at give dem lidt anonymitet men det ser kunstigt ud :0)

Som Thomas Kjær siger,

Ja, det er ikke tilladt at fremvise billeder af gæsterne uden
tilladelse, jeg har med vilje ikke prøvet at lægge skjul på at det
er manipuleret.

Tak for kommentaren

Udstyret var i øvrigt ganske simpelt, 20D, EF 28 f/1.8 samt den
indbyggede blitz i huset.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Jakob

Dato : 30-08-05 11:11

In article <slrndh8bi5.75e.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> Ja, det er ikke tilladt at fremvise billeder af gæsterne uden
> tilladelse, jeg har med vilje ikke prøvet at lægge skjul på at det
> er manipuleret.

Fair nok og det kunne jeg jo næsten sige mig selv, med den kvallitet du
leverer :0)

--
Venlig hilsen

Jakob