Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S2is memory card error
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 28-08-05 17:46

Hej

Jeg har nu haft mit S2 en måneds tid nu og det laver super gode billeder.

Men jeg har et problem. Ind imellem siger kameraet "memory card error" så
kan jeg ikke tage billeder eller se dem jeg har taget.

Kortet er et Kingston 1gb Elite Pro

Har andre oplevet problemer med kort i S2

mvh Johnny Haugaard

Fra : TDN

Dato : 28-08-05 18:27

"Johnny Haugaard" <haugaard@hashoj-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har andre oplevet problemer med kort i S2
>
> mvh Johnny Haugaard

> Den har indtil videre sparet mig for at få 622 spam-mails.

Jeg mener at kunne huske at Canon generelt har problemer med Kigston 1 Gb.
Der er andre her i gruppen der haft problemer med bla. Ixus der heller ikke
vil med Kingston 1 Gb.

Mvh
Thomas