Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 1
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 28-08-05 14:49

hej

Jeg sidder og tænker lig over Canon EOS 1, jeg har altid ønsket mig sådan
en. Men der er så mange udgaver, kan nogen her liste dem op i rækkefølge fra
da kom frem, gerne med årstal osv.

Canon EOS1 kom vel i 1987
Canon EOS1n

osv

Og så er der self de digitale EOS1er var der ikke noget med de første havde
en crop faktor på 1.3

--
Jan Damkjær Dahl
tlf. 2962 5011

Fra : Povl

Dato : 28-08-05 15:19

Jan Damkjær Dahl wrote:
> [...]
>
> osv
>
> Og så er der self de digitale EOS1er var der ikke noget med de første havde

Du kan se dem i Canons museum: http://www.canon.com/camera-museum/.
Under hhv. "Film Cameras", EOS og "Digital Cameras", EOS.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 28-08-05 16:03

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> wrote in message
> [...]
> Canon EOS1n
>
> osv
>
> Og så er der self de digitale EOS1er var der ikke noget med de første

Kig på
http://www.canon.com/camera-museum/index.html
hvor du kan finde oplysninger af den type

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 28-08-05 18:23