Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
brugererfaringer Minolta Dimage E500
Fra : DigiDick

Dato : 28-08-05 09:00

Hvem har erfaringer med Minolta Dimage E500, som
bla. Føtex kaster i grams i denne uge ?
Nettet giver ikke mange svar.
Pete

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-08-05 20:22

On Sun, 28 Aug 2005 09:59:32 +0200, "DigiDick" <Digidick@yahoo.dk>
wrote:

>Hvem har erfaringer med Minolta Dimage E500, som
>bla. Føtex kaster i grams i denne uge ?
>Nettet giver ikke mange svar.
>Pete

Kameraet sælges til samme pris af fotokæden med det oplagte navn;
Fotokæden - http://www.fotokaeden.dk/

Selv om prisen er den samme får du måske lidt bedre rådgivning, også i
tilfælde af problemer ved at købe det ved en rigtig" fotohandler.

Så vidt jeg kan finde ud af, er det en billigudgave af E50 (samme
linse, samme processor, samme billedchip) i ny indpakning - men
LCD-skærmen er desuden mindre, den bruger AA-batterier i stedet for
Li-Ion og har ikke USB 2.0.