Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Upgrade !
Fra : /Peter

Dato : 27-08-05 07:33

Fik et tilbud jeg ikke kunne modstå:
Canon 20D + 17-40L F4 USM
12.000DKR, en uge gammel!

Har i forvejen et Canon Pro1, som jeg er blevet ret fortrolig med
og beholder som suplement til 20D.
Dette sæt skulle kunne dække mine behov langt hen ad vejen,
uden at skulle købe dyre objektiver, lige med det samme.
Kunne dog godt bruge en 50mm 1.8.

Jeg vil gerne takke alle i dette forum (ingen nævnt ingen glemt)
som har guided mig på vej, i overvejelserne om denne opgradering,
som jeg selv finder tilfredstillende, uden dog at at have prøvet 20D´rn
endnu, men venter i spænding på den dukker op i ugen.

Mange tak til jer alle i denne herlige fotogruppe

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-05 11:39

Tillykke - det ligner jo et godt tilbud - var det sættet fra DBA? Har du
checket m. garanti, told/moms og papirer?

50mm/f1.8 kan du få for under 800 kr. i DK, så der kan du jo evt. placere
lidt af din ekstra rabat

/Torben

Fra : /Peter

Dato : 27-08-05 11:07

"Torben Falck" <tof snabela falcknet punktum com> skrev i en meddelelse
> Tillykke - det ligner jo et godt tilbud - var det sættet fra DBA? Har
> du checket m. garanti, told/moms og papirer?
>
> 50mm/f1.8 kan du få for under 800 kr. i DK, så der kan du jo evt.
> placere lidt af din ekstra rabat

Hej Torben, mange tak.
Det var den fra DBA, der er betalt div. afgifter,
men huset er der ikke garanti på herhjemme, men jeg må så betale
eller finde en løsning hvis det skulle gå galt.

Glæder mig helt vildt til at prøve det nye legetøj

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-05 12:41

> Hej Torben, mange tak.
> Det var den fra DBA, der er betalt div. afgifter,
> men huset er der ikke garanti på herhjemme, men jeg må så betale
> eller finde en løsning hvis det skulle gå galt.

Ja, så er det et godt tilbud - besparelsen er vel på ca. 35% ift. dansk
nypris. Det er alletiders...godt gået

> Glæder mig helt vildt til at prøve det nye legetøj

Det forstås. Har netop bestilt 350D + 50mm f/1.8 og har jo i forvejen
28-135mm IS USM, så det glæder jeg mig også til

/Torben

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-08-05 11:36

> Fik et tilbud jeg ikke kunne modstå:
> Canon 20D + 17-40L F4 USM
> 12.000DKR, en uge gammel!

Ja, det er ca. 3000kr. billigere end at købe f.eks. hos
www.technikdirekt.de, og de 3000 er formentlig rigeligt til at dække
eventuelle reparationer.

--
Kind Regards,