Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Plakat print i kbh eller på nettet??
Fra : Dan

Dato : 25-08-05 12:52

Hejsa!

Er der nogen der kender til et billigt og godt sted hvor man kan få printet
plakat/poster ud??
Har tænkt mig noget i størrelsen 80X100.

Nogen der kender til sted i kbh området eller overnettet??

Har kigget på:
http://www.ditgalleri.dk/ og http://www.postershop.dk/ men sidst nævente har
en max størrelse på 82X61.

Og hvis der nogen der kende til disse to, hvad siger i så om dem??

På forhånd tak!

Mvh
Dan

Fra : rosenauer.dk

Dato : 25-08-05 13:52

> Nogen der kender til sted i kbh området eller overnettet??

Spottede et sted på Amagerbrogade (i starten ved Christmas Møllers Plads)
forleden der gjorde det - og øjensynligt ret billigt. Om de har den rette
størrelse/pris er et godt spørgsmål, men finder du ikke andet, kan jeg godt
smutte ind forbi og få nogle priser/mål ved lejlighed..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Dan

Dato : 25-08-05 15:33

> [...]
> størrelse/pris er et godt spørgsmål, men finder du ikke andet, kan jeg
> godt smutte ind forbi og få nogle priser/mål ved lejlighed..

Det var godt nok pænt af dig!
Ja hvis du lige kommer forbi, må du selvfølig meget gerne!
Men lav nu ikke for meget besvær ud af det!

Mvh
Dan

Fra : Per

Dato : 25-08-05 14:10

"Dan" <torskerogn@*NOSPAM*hotmail.com> wrote in message
> Hejsa!
>
> Er der nogen der kender til et billigt og godt sted hvor man kan få
> printet plakat/poster ud??
> Har tænkt mig noget i størrelsen 80X100.

Jeg spurgte jo om det samme igår ;)
Jeg fik foreslået digiposter.de

Fra : Dan

Dato : 25-08-05 14:15

> Jeg spurgte jo om det samme igår ;)
> Jeg fik foreslået digiposter.de

Okay! Det havde så ikke lige set!
.....men nu fatte jeg så ikke så meget sådan en tysk hjemmeside!

Dan

Fra : Max

Dato : 25-08-05 14:41

Hej Dan

> ....men nu fatte jeg så ikke så meget sådan en tysk hjemmeside!

I det store hele siger hjemmesiden at de skal have omkring
250 kr. incl. porto for at lave dit print.

Mvh Max

Fra : Dan

Dato : 25-08-05 15:34

I det store hele siger hjemmesiden at de skal have omkring
> 250 kr. incl. porto for at lave dit print.
>
> Mvh Max

Okay! Ja det lyder jo nu meget billigt!....måske jeg skal finde en der kan
læse det for mig!

Dan

Fra : Old-CAT

Dato : 25-08-05 18:40