Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indtryk fra Copenhagen Athletics Games
Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-05 00:58

Som bekendt blev der afholdt atletikstævne - Copenhagen Athletics Games - i
går aftes på Østerbro Stadion. Jeg var der sammen med en million milliard
andre fotografer. Var der nogle andre fra gruppen?

Nå, hvorom alting er; her er nogle af mine indtryk fra stævnet:
www.fotolog.dk

Jeg lærte godt nok meget af dén oplevelse, og vejret og stemningen var helt
i top. Altså alt i alt en fremragende oplevelse (også for resten af
familien, der nød oplevelsen oppe fra tribunen).

Kan varmt anbefales.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/23/05)

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 24-08-05 01:27

> [...]
> i top. Altså alt i alt en fremragende oplevelse (også for resten af
> familien, der nød oplevelsen oppe fra tribunen).

Det ser da også ud til at du har haft en god dag, og nogle fine billeder
også. Jeg er helt tosset med "_T0C9412.jpg", du har virkelig fanget det
rigtige tidspunkt der. Og lidt snyd I havde sol ovre hos Jer, her har vi
bare haft kedeligt vejr.

MVH
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 08:12

Uinteressant knipseri

Nej, de er flotte. Tror mine favoritter er Kipketer, det første billede af
Joakim B. Olsen og 1 stk. stangspringer in action.

/Torben

Fra : Claus Smith

Dato : 24-08-05 04:38

Kom desværre ikke selv derind, da arbejdet kaldte.

Claus Smith

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-08-05 07:50

Jens Bruun skrev:

> Nå, hvorom alting er; her er nogle af mine indtryk fra stævnet:
> www.fotolog.dk

En stribe foto af mennesker i diverse stillinger. Nogle er navngivet.
Det havde nok ikke været nødvendigt at navngive - jeg er overbevist om,
at kender man en eller flere af dem, kan man genkende de pågældende på
billederne.
Billederne viser:
1) autofocus virker nogenlunde
2) lysmålingen tilsvarende
3) optikken ser ud til at være af god kvalitet.
Så, omend der er et par fejlfokuseringer, ser det ud som om udstyret
virker efter hensigten og at du kan være tilfreds med det.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : JJ

Dato : 24-08-05 08:59

Ole Larsen wrote:

> [...]
> Så, omend der er et par fejlfokuseringer, ser det ud som om udstyret
> virker efter hensigten og at du kan være tilfreds med det.

Skægt som vi ser (eller ikke ser) tingene. Jeg synes faktisk at det gode
sportbilleder. De beskriver den koncentration en idrætsudøver har. Og de
fokuserer på selve personen.

Så jeg synes det er en god serie billeder.

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-08-05 09:35

JJ skrev:

> [...]
> fokuserer på selve personen.
>
> Så jeg synes det er en god serie billeder.

Det såmænd nok mere et spørgsmål om vurdering af _billedet_ som begreb
end om at se (tingene).
Billeder kan benyttes til meget, eks. reportage/beskrivelse af en ting
osv. Og det er da fint til det formål.
Man kan også lave billeder til blot at se på for deres egen skyld.
Og det er nok ingen hemmelighed at jeg foretrækker billeder af sidste
slags mens billede der blot registrerer ikke virker for mig som andet
end registreringer.
Når det er sgat, må jeg da indrømme, at også sportsbilleder kan være
spændende for mig. Eks. husker jeg (igen) stadig det profilbillede af
"Gamle Hansen" efter en kamp.
Omtalte billeder virker desuden på mig, som fodboldbilledet også,
stivnede/krampagtige/som opstillinger, og jeg ved ikke rigtigt hvorfor.

Fra : Jakob

Dato : 24-08-05 07:48

In article <430bb7f6$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
bruun_jens@hotmail.com says...
> [...]
> andre fotografer. Var der nogle andre fra gruppen?
>
> Nå, hvorom alting er; her er nogle af mine indtryk fra stævnet:

De første er de bedste synes jeg. Min favorit er stangspringeren på vej
op den er virkelig ramt godt. Den buede stang og det koncentrerede
udtryk er virkeligt fedt.

Nr 1 er også ganske godt, rigtigt godt lys og så igen koncentrationen
der lyser ud af ham.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Troels

Dato : 24-08-05 10:18

> -Jens B.
> http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/23/05)
> http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery
Super sportsfotos. Særligt 9412 er et rigtig rigtig flot sportsfoto.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-08-05 09:48

Jens Bruun wrote:

> Nå, hvorom alting er; her er nogle af mine indtryk fra stævnet:
> www.fotolog.dk

Tja Jens... jeg er faktisk imponeret over, hvordan du bærer dig ad
med at lave så mange knipserier, uden at der bare er et eneste super
godt skud imellem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-05 16:53

Tak til alle for kommentarer. Jeg har om-organiseret det hele og lagt det
samlet på http://gallery.bruun.com/thumbnails.php?album=127, hvor der også
er kommet lidt flere fotos med fra begivenheden.