Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prissætning af brugt PowershotA95
Fra : Torben A.

Dato : 23-08-05 21:34

Hej folkens,

Jeg overvejer at sælge mit Canon Powershot A95 til en ven. Kameraet er
fra januar i år. Der medfølger intet memory kort, men derimod en
kamerataske til en værdi af 150 kr. Gider et par stykker af jer at
give jeres bud på hvad kameraet skal koste så ingen af os snydes?

Venlige hilsner

Torben

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-05 15:13

"Torben A." <torbena@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Gider et par stykker af jer at
> give jeres bud på hvad kameraet skal koste så ingen af os snydes?

12-1400, hvis det er købt i DK.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/23/05)

Fra : Jakob

Dato : 24-08-05 20:02

In article <430c8089$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
bruun_jens@hotmail.com says...
> "Torben A." <torbena@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Afhængig af hvor gammel den er max halv pris af hvad den koster nu.

Den kan fås i DE for 1700 kr så jeg ville ikke give mere 800-900 måske
1000.

--
Venlig hilsen

Jakob