Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video redigering
Fra : Carsten

Dato : 23-08-05 18:13

Hej

Findes der et gratis video redigerings program (Pc'er) som der kan lave
de mest almindelige ting. Jeg har nogle gamle video film som skal
spilles over på DVD, og jeg vil gerne have klippet lidt i dem mens jeg
har dem på harddisken.

Mvh

Carsten

Fra : Kim

Dato : 23-08-05 18:49

"Carsten" <no-mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mest almindelige ting. Jeg har nogle gamle video film som skal spilles
> over på DVD, og jeg vil gerne have klippet lidt i dem mens jeg har dem på

Hører vel hjemme i dk.edb.videoredigering, men hvad med XP's
indbyggede "Windows Movie Maker". Den kan nok klare de par
småting du nævner.

Mvh, Kim

Fra : Nyhedskigger

Dato : 23-08-05 18:44

Windows Movie Maker (win XP)
Kjeld

Fra : jane

Dato : 24-08-05 14:26

Carsten <no-mail@mail.dk> wrote in news:430b5933$0$153
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> de mest almindelige ting. Jeg har nogle gamle video film som skal
> spilles over på DVD, og jeg vil gerne have klippet lidt i dem mens jeg

VirtualDub, nok det bedste til simpel redigering, går aldrig ned, eller
laver problemer.

http://www.virtualdub.org/index

--
Venlig hilsen