Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon DK-17M Erfaringer?
Fra : Lars Troels

Dato : 22-08-05 21:21

Er der nogen af jer der har købt dette søgerokular, og hvordan er evt. jeres
oplevelse af "udsynet". Den skulle jo forstørre søgerbilledet en del, så det
ser ud som i de gode gamle 35 mm. dage...

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-08-05 23:14

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer der har købt dette søgerokular, og hvordan er evt.
> jeres oplevelse af "udsynet". Den skulle jo forstørre søgerbilledet en
> del, så det ser ud som i de gode gamle 35 mm. dage...

Jeg har set svenden og den fungerer ganske godt, jeg blev helt dus med
manuel fokus igen for nu kan man bedre se hvornår tingende er skarpe, rigtig
dejligt. Så den kan du roligt investere i.

Mvh
Simon

Fra : ms

Dato : 24-08-05 07:09

> Er der nogen af jer der har købt dette søgerokular, og hvordan er evt.
> jeres oplevelse af "udsynet". Den skulle jo forstørre søgerbilledet en
> del, så det ser ud som i de gode gamle 35 mm. dage...

Passer sådan en til et D70 og hvad koster den, jeg synes ikke jeg kan finde
så meget om det på Nikon's hjemmeside...

/Max

Fra : Lars Troels

Dato : 24-08-05 08:47

> Passer sådan en til et D70 og hvad koster den, jeg synes ikke jeg kan
> finde så meget om det på Nikon's hjemmeside...

Nej. Det passer kun til de runde okularer på D1/D2. På hjemmesiden er det
under NikonPro....

Nu har jeg i hvert fald bestilt et. Så kan jeg da rapportere senere, hvor
godt det er.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk