Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering af 20D?
Fra : Kong Kent

Dato : 22-08-05 19:31

Hej dk.fritid.foto

Jeg har lige fundet ud af, at min software-version er 1.0.5 på min
20D'er, og har læst mig frem til, at jeg ikke kan opdatere til 2.0.???
på nettet uden en decideret kortlæser (ærgerligt man ikke kan gøre det
direkte via USB, men det er jo bare tough luck!).

Men hvilken kortlæser skal jeg have for at det virker, og hvordan gør
jeg det så? Downloader filen, gemmer den på HD og senere på CF kort, og
hvad så?

På forhånd tak.

mvh

Kent.

Fra : Flemming Thorsager

Dato : 22-08-05 20:01

Hej Kent

Du kan læse hvordan du gør på
http://web.canon.jp/Imaging/eos20d/eos20d_firmware-e.html

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og har læst mig frem til, at jeg ikke kan opdatere til 2.0.??? på nettet
> uden en decideret kortlæser (ærgerligt man ikke kan gøre det direkte via

Det er rigtigt. Du skal have den nye firmware lagt over på CF-kortet.

> Men hvilken kortlæser skal jeg have for at det virker, og hvordan gør jeg
> det så? Downloader filen, gemmer den på HD og senere på CF kort, og hvad
> så?

Prøv at læse ovenstående link til Canon's hjemmeside. Her står det hele
tydeligt beskrevet.
mvh
Flemming

Fra : Per O.

Dato : 22-08-05 20:23

> [...]
> det så? Downloader filen, gemmer den på HD og senere på CF kort, og hvad

Jeg har hørt en lille fugl synge om at en opgradering kan give problemer
hvis man har ældre objektiver. Ved ikke om det er rigtigt, men i hvert fald
en vigtig ting at undersøge først.

Per O.
www.skaldepande.dk