Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot S2-IS - erfaringer ?
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 22-08-05 10:30

Hej

Er der nogen som har prøvet Canon S2-IS ?

....og som vil dele deres meninger om det

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-08-05 18:21

Brian S. Jensen skrev den 22-08-2005 11:29:
> Hej
>
> Er der nogen som har prøvet Canon S2-IS ?
>
> ...og som vil dele deres meninger om det

Jeg har S1-IS og er fuldt ud tilfreds.

Skulle jeg ud og købe idag, så ville jeg helt klart vælge S2-IS

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Dan

Dato : 22-08-05 20:00

Er der ikke nogen ret fyldestgørende anmeldelser ude på dpreview.com,
steves-digicams.com og dcresource.com ??

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-08-05 20:42

Dan skrev den 22-08-2005 20:59:
> Er der ikke nogen ret fyldestgørende anmeldelser ude på dpreview.com,
> steves-digicams.com og dcresource.com ??

Det er det sikkert. Men hvorfor svarer du på mit indlæg?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 22-08-05 20:05

Brian S. Jensen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen som har prøvet Canon S2-IS ?

Jeg har købt et, og er på alle punkter tilfreds. Købte det, som næsten
første gangsbruger af (digital)kamera, og er glad for de automatiske
indstillingere, samt at jeg stadig har mulighed for at indstille mange
ting helt manuelt. Dernæst er den store zoom med billedstabilisering jo
ganske rart.

> ...og som vil dele deres meninger om det

Er der noget specielt du gerne vil vide om det?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : TDN

Dato : 22-08-05 20:56

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som har prøvet Canon S2-IS ?
>
> ...og som vil dele deres meninger om det
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Jeg kom fra et ældre Ixus, så det er en helt ny verden af muligheder for
mig. Jeg er meget tilfreds og synes det er rigtigt sjovt at lege med makro
og supermakro (jeg kan maile et eksempel til dig hvis du vil se det), den
kan gå ned til 0 !! cm. i supermakro. Jeg har ikke fundet nogen svage sider
ud over at dækslet foran linsen ikke sider særligt godt fast og at jeg
grundet store hænder/fingre nogle gange kommer til at trykke på "menu"
knappen umotiveret.

Test:
http://www.akam.dk/artikkel/16676/1
http://www.epinions.com/content_185621319300
http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_s2-review/
http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/s2is.html

Jeg har ikke fortrudt købet og vil vælge det samme idag.

Mvh
Thomas

Fra : Claus Bjerre

Dato : 22-08-05 21:50

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som har prøvet Canon S2-IS ?
>
> ...og som vil dele deres meninger om det
Jeg har S1 IS og er træt af den elektroniske søger. Men den er nok et
nødvendigt onde pga det store zoom-område.
Claus