Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Friske billeder fra Dyrehaven og Pileflet ~
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 09:41

Så har jeg lagt nogle billeder op fra Nordisk Pilefletningsfestival og et
par stykker fra Dyrehaven i Århus. Aktiviteten til pileflet var en del
lavere end forventet, så der blev ikke flettet ret meget. Men der var da
lidt mennesker at kigge på. Kritik er velkommen. Og tak for turen, Povl

http://claus.1go.dk/

Mvh. Claus Petersen

Fra : Jan

Dato : 22-08-05 12:14

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavere end forventet, så der blev ikke flettet ret meget. Men der var da
> lidt mennesker at kigge på. Kritik er velkommen. Og tak for turen, Povl

Hej Claus, der er da mange gode billede, hvad har den gang i den der har
fået sit ben filtret ind i sine ben ?? Anden må jeg sige, den kunne godt ha
brugt noget mere lukkertid *ss*

Mvh Jan

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 12:28

"Jan" <jan.nyhedsgruppesvar@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej Claus, der er da mange gode billede, hvad har den gang i den der har
> fået sit ben filtret ind i sine ben ?? Anden må jeg sige, den kunne godt

Takker. Ja, de siger jo altid " så let som at klø sig i nakken" - men det er
altså ikke altid lige let. Jeg var helt bange for at jeg skulle til at binde
en hjort op, men den klarede nu skærene stille og roligt. Den havde vist
været let at vælte...
Anden er et fejlskud. Havde lige glemt at jeg arbejdede på nogle høje
blændetal, men jeg faldt lidt for resultatet. Man skal da lede længe efter
flere fartstriber

Mvh. Claus Petersen

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 22-08-05 17:17

Hej Claus

On Mon, 22 Aug 2005 10:40:33 +0200, "Claus Petersen" <clapet AT
bolignet-aarhus.dk> wrote:

> [...]
>lavere end forventet, så der blev ikke flettet ret meget. Men der var da
>lidt mennesker at kigge på. Kritik er velkommen. Og tak for turen, Povl

Jeg bliver stadig overrasket over hvad der er dukket op i gamle
Danmark på de sidste 26 år.

Jeg troede du mente Dyrehaven ved Köbenhavn (jeg havde ikke läst
ordentligt), og så ser jeg at det også er en dyrehave ved Århus. Men
den har måske väret der i mange år uden at jeg har vidst noget om det.

Nå bortset fra det syntes jeg det er fine billeder du har taget, nogle
er naturligvis bedre end andre, sådan har vi det jo alle. Dine
porträtter er nok de bedste efter min mening, ja også nogle af
dyrebillederne er fine.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige