Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vikingemarked i Hobro
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 19-08-05 00:32

Ja, nu var Jens Stadsgaard jo så flink at sige, at jeg også var med i Hobro
Hyggelig tur vi havde, og lidt billeder kom der da også i kassen. De kan
ses her:

http://home6.inet.tele.dk/sass/

Thomas Pedersen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-08-05 09:35

Thomas Pedersen wrote:

> [...]
> Hyggelig tur vi havde, og lidt billeder kom der da også i kassen. De kan

Hmm... vi må vist bare nøjes med at konstatere, at med disse
billeder viser du Jesper Nielsen, Jens Stadsgaard og Claus Petersen
hvordan det skal gøres...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-08-05 00:41

Hobro

> Hmm... vi må vist bare nøjes med at konstatere, at med disse
> billeder viser du Jesper Nielsen, Jens Stadsgaard og Claus Petersen
> hvordan det skal gøres...

Takker for ordene, Niels.

MVH
Thomas

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-08-05 10:20

Thomas Pedersen wrote:
> Ja, nu var Jens Stadsgaard jo så flink at sige, at jeg også var med i
> Hobro Hyggelig tur vi havde, og lidt billeder kom der da også i
> kassen. De kan ses her:
>
> http://home6.inet.tele.dk/sass/

Tæskeflotte!

Du er lidt træls i længden, ja du er.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-08-05 00:42

> Tæskeflotte!
>
> Du er lidt træls i længden, ja du er.
>
> vh
> jan
>
> --
> Fotoamatør af Guds (u)nåde.
> PS: Nye (opdateret 21/7/2005) knipserier kan findes på
> http://jan.boegh.net/foto.htm

Takker for ordene, og jeg skal jo helst sørge for at efterlade et eller
andet indtryk, om det er positivt eller negativt, det er en anden ting

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-05 11:19

"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hobro
> Hyggelig tur vi havde, og lidt billeder kom der da også i kassen. De

Rigtigt flotte billeder, Thomas. Det kan da godt være du ikke er vant til
den form for fotografering, men det går da meget godt Det kan være det
var noget at tage til Horsens, når der er middelalderfestival? Der er også
fremvisning af falkejagt osv - hvis den ikke har dårlig hals eller sådan
noget...

Mvh. Claus Petersen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-08-05 00:44

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fremvisning af falkejagt osv - hvis den ikke har dårlig hals eller sådan

Takker for ordene. Ja, middelalderfestival er da en mulighed, Jesper er også
hooked på det i hvert fald, nu må vi lige se, hvad det bliver til Jeg
har forresten snakket med Højer Turistbureau omkring sort sol, der går nok
en 3 uger til en måned før det rigtig er igang, men så sker der også noget.
Desværre var alle ture booket helt op, så vi må prøve selv at finde det, jeg
fik dog nogle hints dernede og også nogle numre på nogle gutter der nok
vidste noget om det. Så lad os lige snakkes ved omkring det.

MVH
Thomas