Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udlån/leje af hjerne og hjerte..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-08-05 10:52

Er der nogen der ved hvor man kan låne eller leje en attrap af en hjerne og
et hjerte? Det skal være den slags der bruges i forbindelse med
undervisning. Gerne i Århus området.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Dennis Kruse

Dato : 18-08-05 11:06

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan låne eller leje en attrap af en hjerne og
> et hjerte? Det skal være den slags der bruges i forbindelse med
> undervisning. Gerne i Århus området.
>
> På forhånd tak.

ANATOMISK INSTITUT har helt sikkert. Det er er da et forsøg værd at høre ad.
http://mit.au.dk/da/sun/anatomi/

--
Med Venlig Hilsen
Dennis Kruse - Aalborg

Fra : Max

Dato : 18-08-05 11:07

Hej Thomas

> Er der nogen der ved hvor man kan låne eller leje en attrap af en hjerne
og

Hvorfor efterlyse sådant noget i en fotogruppe ?

Men prøv http://www.pons.dk/shop/default.asp

Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-08-05 11:05

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor man kan låne eller leje en attrap af en
> hjerne og et hjerte? Det skal være den slags der bruges i forbindelse
> med undervisning. Gerne i Århus området.

Har du overvejet at stille din egen hjerne til rådighed? Den _må_ da være en
attrap, når du kan finde på at spørge om sådan noget i en nyhedsgruppe, der
omhandler foto.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/16/05)

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-08-05 11:33

news:43045d63$0$78286> Har du overvejet at stille din egen hjerne til
rådighed? Den _må_ da være en
> attrap, når du kan finde på at spørge om sådan noget i en nyhedsgruppe,
der
> omhandler foto.

Jeg skulle måske have skrevet at det skulle bruges til fotografering - så
havde jeg nok undgået dit skarpsindige svar på mit spørgsmål ...

Det skal bruges til en fotooptagelse, derfor spørger jeg her, da jeg
formoder der sidder en del mennesker, som har måtte skaffe en del regi til
diverse optagelser, og derfor har nogle gode idéer til hvor jeg kan lede.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-08-05 11:35

> Jeg skulle måske have skrevet at det skulle bruges til fotografering
> - så havde jeg nok undgået dit skarpsindige svar på mit spørgsmål ...

Aha, så det skulle være en bedre forklaring...

> [...]
> formoder der sidder en del mennesker, som har måtte skaffe en del
> regi til diverse optagelser, og derfor har nogle gode idéer til hvor

Mit oprindelige forslag står til troende - også efter din "forklaring".

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-08-05 12:46

news:4304643d$0$78283> > Det skal bruges til en fotooptagelse, derfor
spørger jeg her, da jeg

> Mit oprindelige forslag står til troende - også efter din "forklaring".

Må jeg være så fri at spørge hvilken anden gruppe der mere velegnet til
spørgsmål omkring regi til fotooptagelser..? FUT mig gerne over i en anden
gruppe.

Fra : Brian Lund

Dato : 18-08-05 18:05

> Må jeg være så fri at spørge hvilken anden gruppe der mere velegnet til
> spørgsmål omkring regi til fotooptagelser..? FUT mig gerne over i en anden
> gruppe.

dk.videnskab ville jeg have spurgt i...
Eller måske i nogen af skolegrupperne, eller evt. henvende mig til en lokal
skole/gymnasium!

Brian

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-08-05 11:18

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan låne eller leje en attrap af en hjerne og
> et hjerte? Det skal være den slags der bruges i forbindelse med
> undervisning. Gerne i Århus området.

Hmm... det er muligt jeg overser noget, så gider du lige forklare
mig, hvordan du mener, at din annonce har relevans her i

FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-08-05 12:48

> [...]
og
> et hjerte? Det skal være den slags der bruges i forbindelse med

Da jeg ikke skrev det i mit første indlæg og folk undrer sig over relevansen
i forhold til denne nyhedsgruppe, vil jeg gøre opmærksom på, at det skal

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-08-05 13:19

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message
> [...]
> relevansen
> i forhold til denne nyhedsgruppe, vil jeg gøre opmærksom på, at det skal

DU har fået to gode svar fra Dennis Kruse og fra Max. Kig engang på dem

Mvh
Simon

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-08-05 15:28

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse
> DU har fået to gode svar fra Dennis Kruse og fra Max. Kig engang på dem

Dette var såmænd bare for at orientere Niels Riis Ebbesen, da han i
news:4304605A.70903@niels-ebbesen.net efterlyser en forklaring.

Jeg har kigget på de brugbare svar jeg har fået i denne tråd, og er glad for
dem.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-08-05 22:58

> [...]
> news:4304605A.70903@niels-ebbesen.net efterlyser en forklaring.
>
> Jeg har kigget på de brugbare svar jeg har fået i denne tråd, og er glad

Ah! nu er Ebbesen i mit kill-filter så jeg ikke bliver irriteret over hans
indlæg

Mvh
Simon

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-08-05 06:50

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse
> Ah! nu er Ebbesen i mit kill-filter så jeg ikke bliver irriteret over hans
> indlæg

Ah! Du svarer ud fra det du ved (ligesom alle os andre) - velvidende at der
kan være en del indlæg som du ikke følger i tråden...

Ja ja - men den skulle lige med

--
http://lalala.dk - Dolp den lyseblå flodhest

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-08-05 08:40

Simon Nielsen wrote:

> Ah! nu er Ebbesen i mit kill-filter så jeg ikke bliver irriteret over hans
> indlæg

Tja Simon... du gik jo helt i sort, da jeg konstaterede, at dine
knipserier mindede om noget, som aberne i zoologisk have havde lavet
med et engangskamera...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 19-08-05 10:11

> Tja Simon... du gik jo helt i sort, da jeg konstaterede, at dine
> knipserier mindede om noget, som aberne i zoologisk have havde lavet med
> et engangskamera...

Nils, igen bliver du ubehagelig, det har du ingen grund til at blive, der
bør være en ordentlig tone i gruppen.
Du er jo som oftest den ældste i de diskussioner du deltager i, så du burde
være den "klogeste", som holder diskussionen på et voksent plan.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : ksk

Dato : 20-08-05 19:40

det bedst svare jeg har læst i denne grp ... kende ikke niels men synes
bare hans kommetar er dumme , ligegyldig og inten sigerne ,!!!!
en dag er da vil en der slog han med et nikon FM gerne med en kæmpe ZOOM
LINSE PÅ LOL

Niels din utalteser her i grp tyde på du ha et dårligt live ,,, prøv at søg
hjælp hos en læge

KsK

Fra : ksk

Dato : 20-08-05 19:53

SÅ nu er der lukket for KsK på Niels HP LOL

KLAP TORSK KsK nu gå du jo glip af nogle af Danmarks Bedst foto LOL

KsK