Affaldskatte??
Fra : connie-toft

Dato : 06-06-01 18:05

Findes de stadig?? Min veninde leder med lys og lygte efter en lille ny kat.
Så måske hos affaldskattene kunne hun finde den udkårne.
Har i adressen og evt hjemmesideadr, for det mener jeg da der var??
Har kigget lidt tilbage, men uden held.
Hilsen Connie

Fra : Grit Wessel

Dato : 06-06-01 18:07

Adressen er:
http://katteelsker.ninja.dk/

Jeg ved ikke om den er opdateret. Det er vist stadig de samme katte, så
sidste år??? Men der er i det mindste Lenes mailaddy.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Nitsen

Dato : 06-06-01 21:28

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> skrev
> Adressen er:
> http://katteelsker.ninja.dk/
>
> Jeg ved ikke om den er opdateret. Det er vist stadig de samme katte, så
> sidste år??? Men der er i det mindste Lenes mailaddy.

Adressen er god nok - og nej den er ikke opdateret særligt meget. Lene er
gået internettavs. Jeg har læst her i gruppen at hun er flyttet, så hun har
måske ikke haft tid til at være så meget online.

hyggehilsner og spinnbrum fra
Anita og Frode (der lige nu forsøger at komme med far på tur ved at gemme
sig i tasken med rejsetøj *GG*)

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-06-01 18:32

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9flng7$fig$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Så måske hos affaldskattene kunne hun finde den udkårne.
> Har i adressen og evt hjemmesideadr, for det mener jeg da der var??

Hej Connie

Hvis din veninde er interesseret står jeg faktisk
nærmest på hovedet i øjeblikket for at finde et
hjem til en 1 år gammel, kastreret hankat, som har
haft en noget omtumlet tilværelse, men som ikke
desto mindre er en fantastisk skøn kat, der elsker
mennesker. Han har kun et øje, men det er ikke
væmligt, at se på, da det i sin tid blev syet
sammen. Det ser ud som om, at han blinker til én,
og det er faktisk ret charmerende Han er på
ingen måde hæmmet af det. Katten befinder sig
på Sjælland.

--
Hilsen Helle
If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?

Fra : Stine

Dato : 07-06-01 15:38

Lene, der har Affaldskattene er flyttet og havde inden en yderst ubehagelig
oplevelse, der også var skyld Hope's død.
Hun er så vidt jeg ved uden internet PT,men skulle vende tilbage.
Stine

Fra : Fie & Christian

Dato : 07-06-01 15:39

"Stine" <santippe@hund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ubehagelig
> oplevelse, der også var skyld Hope's død.
> Hun er så vidt jeg ved uden internet PT,men skulle vende tilbage.

Hej Stine

Jeg kan berolige dig med at historien om Hope's død var usand, da det var et
eller andet fjols på katteforum, som spredte det dårlige, og ret smagløse,

Hilsen
Fie

Fra : Stine

Dato : 07-06-01 16:07

Syg humor folk kan have. Men jeg håber da at det så passer og at HOpe har
det godt.