Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ben overalt
Fra : Bo Hellum

Dato : 17-08-05 08:29

Hej alle

Jeg tog dette billede forleden aften, og synes selv det er et sjovt billede,
hva synes I

Venligst

Bo
http://www.hellums.dk/ben

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 17-08-05 08:58

Det er sgu da ret fedt. Tilpas abstrakt og dog genkendeligt.

Måske en tynd ramme ville hjælpe med til at afgrænse sleve billedet, når
det, som her, bliver vist på hvid baggrund.

/Marten

Fra : Erling Hansen

Dato : 17-08-05 09:10

Bo Hellum <nh7h@nighthawks.dk> wrote:

> Hej alle
>
> Jeg tog dette billede forleden aften, og synes selv det er et sjovt billede,
> [...]

God set og fint eksekveret. Thumbs up.
mvh
Erling

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 17-08-05 12:39

Bo Hellum wrote:

> Hej alle
>
> Jeg tog dette billede forleden aften, og synes selv det er et sjovt billede,
> hva synes I

Ren porno, de knepper jo. Ellers et sjovt billed.

Tommy

Fra : J. Jørgensen

Dato : 17-08-05 12:56

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> Ren porno, de knepper jo. Ellers et sjovt billed.
>
> Tommy

Nåhh - jeg troede det var 2 helikoptere, der tankede i luften.
Godt fanget.
Hilsen
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 18:20

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> wrote in message

> "Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

> Nåhh - jeg troede det var 2 helikoptere, der tankede i luften.
> [...]
Det er det også - det er George W's nyeste legetøj *LOL*. Total god
forklædning synes jeg og monteret med et par missilstyr bliver det den lede
krigsmaskine

Pjat, fedt billede.

/Torben

Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-08-05 12:46

"Bo Hellum" <nh7h@nighthawks.dk> wrote in message
> Hej alle
>
> Jeg tog dette billede forleden aften, og synes selv det er et sjovt
> [...]

PORNO!! ad pu badder

HEHE ganske skægt billede, bare synd at der ikke er helt hvid baggrund, den
indfading passer ikke så godt ind.

Mvh
Simon

Fra : Bo Hellum

Dato : 17-08-05 13:14

Ja jeg ved godt det er "næsten" porno, og jeg har faktisk sat en sort streg
over øjnene så de ikke kan genkendes, hehe.

Takker for Jeres kommentarer.

Hygge

Bo

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 17-08-05 18:40

Hej Bo

On Wed, 17 Aug 2005 09:28:52 +0200, "Bo Hellum" <nh7h@nighthawks.dk>
wrote:

>Jeg tog dette billede forleden aften, og synes selv det er et sjovt billede,
>hva synes I

Det ser ud som den rene uforfalskede pornografi, me det väre i denna
gruppe?

Jeg holder med dig, det er et sjovt billede.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige