Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 10-20 DC
Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-08-05 00:07

Hej

Jeg kigger meget efter Sigmas nye 10-20 DC objektiv som en udbygning, da jeg
syntes 24mm er ret træls indendørs eller til landskaber.

Jeg forhørte mig hos TD og de svarede at den var ikke kommet endnu men de
ville få den til Nikon. Nu er det så sådan at jeg har været inde og kigge på
deres side og nu har de den kun til Sigma AF, den er dog udkommet og de kan
få fat på den. Men til Nikon AF er den taget af siden, selvom den var på
siden, for ikke mere end 3 uger siden.

Ved nogen om der ikke er lavet til Nikon endnu eller hvorfor er den der
pludselig ikke mere?

Mvh
Simon

Fra : Lars Hjortø

Dato : 17-08-05 14:38

Hej Simon

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på siden, for ikke mere end 3 uger siden.
>
> Ved nogen om der ikke er lavet til Nikon endnu eller hvorfor er den der

Hvis du går ind på den japanske side kan du se at den vil blive lavet til
Nikon, men ikke endnu. Jeg er selv lidt lun på den, så hvis du engang når
den kommer får købt en må du godt lave en lille test og fortælle om den.

http://www.sigma-photo.co.jp/english/lens/digital/10_20_4_56.htm

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
5700 Svendborg

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-08-05 10:35

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospampost2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> den kommer får købt en må du godt lave en lille test og fortælle om den.

Jeg har faktisk en bestilling på den, men når den ikke er kommet endnu er
det jo klart at jeg ikke har fået den

Mvh
Simon

Fra : Knud I

Dato : 17-08-05 18:44

> [...]
>
> Jeg kigger meget efter Sigmas nye 10-20 DC objektiv som en udbygning, da
> jeg syntes 24mm er ret træls indendørs eller til landskaber.

Jeg har spurgt efter samme objektiv og idag fået mail fra Kamerashop med
følgende besked: Efter sigende skulle vi kunne levere om ca. 4-5 uger.
Mvh Knud