Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopapir 10x15
Fra : Falcon

Dato : 15-08-05 13:28

Jeg har fundet dette "billige" tilbud på 10x15 fotopapir:
TPI højglans fotopapir 10x15cm 180g 150ark, kr. 98.00
Men er der nogen der har prøvet eller kender det? Det er jo billigt,
men kan snart blive for dyrt hvis kvaliteten er dårlig.

mvh Falcon

Fra : Leif

Dato : 15-08-05 16:16

"Falcon" <falcon1@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men er der nogen der har prøvet eller kender det? Det er jo billigt,
> men kan snart blive for dyrt hvis kvaliteten er dårlig.

Jeg tror det er billigt, men kender ikke TPI papiret.

Elgiganten har noget 10x15 med afrivningsfane som jeg synes er godt og
billigt.
100 ark for 49 kr. Det er 170g papir, Everyday, semi-glossy
Det er muligvis en slags discountpapir, men det yder udmærket med en HP8150
og jeg kan bedst lide den silkematte overflade, som virker mere robust.

mvh Leif
--
Fjern spam, popup og bindestreger i mailadressen

Fra : Falcon

Dato : 15-08-05 18:05

On Mon, 15 Aug 2005 17:16:13 +0200, "Leif" <leif-spam-popup@bpanet.dk>
wrote:

> [...]
>og jeg kan bedst lide den silkematte overflade, som virker mere robust.

Kan du ikke give mig et direkte link, da jeg ikke kan finde det på
Elgigantens hjemmeside?

mvh Falcon

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-08-05 17:03

Falcon wrote:
> [...]
> Men er der nogen der har prøvet eller kender det? Det er jo billigt,
> men kan snart blive for dyrt hvis kvaliteten er dårlig.

Jeg bruger det i en Pixma 4000 - godtnok i den lidt tykkere udgave - de har
det også i en 240 grams udgave med 100 ark for 98 kr.

Jeg er meget begejstret for det - jeg synes faktisk at det er bedre en de
billige versioner af Canon's eget papir.

Jeg har IKKE prøvet 170 grams versionen - men hvis det er samme papir - bare
tyndere - så er det sikkert OK.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Falcon

Dato : 15-08-05 18:12

On Mon, 15 Aug 2005 18:03:23 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Jeg bruger det i en Pixma 4000 - godtnok i den lidt tykkere udgave - de har
>det også i en 240 grams udgave med 100 ark for 98 kr.

Hmmm, jeg er garanteret en klovn, men jeg kan IKKE finde en 240 grams
udgave i EDBpriser.dk kun :

Højglans fotopapir / 150 Stk. / 100 x 150 mm / 180 g/m2 / Blækprinter
&
Silkeagtigt fotopapir / 150 Stk. / 100 x 150 mm / 180 g/m2
/Blækprinter

Begge til kr 98.-

> [...]
>billige versioner af Canon's eget papir.
>
>Jeg har IKKE prøvet 170 grams versionen - men hvis det er samme papir - bare

Falcon

Fra : Falcon

Dato : 15-08-05 18:15

<jan@jve.invalid> wrote:

>Jeg bruger det i en Pixma 4000 - godtnok i den lidt tykkere udgave - de har
>det også i en 240 grams udgave med 100 ark for 98 kr.

UPS, det var mig der var en klovn.
Fandt det på deres hjemmeside tpi-danmark.dk

Sorry

mvh Falcon

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-08-05 18:28

Falcon wrote:
> UPS, det var mig der var en klovn.
> Fandt det på deres hjemmeside tpi-danmark.dk

Det var også der, jeg har set dem

Jeg havde faktisk på et tidspunk bestilt 170 g udgaven (på Qxl hvor de også
sælger) - men de var så udsolgt, og de sendte så 240 gram udgaven til samme
pris 98 kr for 150 stk.

Og det har jeg været glad for, så næste gang bestiller jeg den "tykke"
version.

Fra : Falcon

Dato : 16-08-05 11:42

On Mon, 15 Aug 2005 19:27:37 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>pris 98 kr for 150 stk.
>
>Og det har jeg været glad for, så næste gang bestiller jeg den "tykke"

Har lige bestilt 2 x 20stk prøvepakker af deres 240g semi og glossy
10x15 så jeg kan få et indtryk af hvordan det er inden jeg køber 150
stk.

mvh Falcon

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-08-05 17:33

Jan Vestergaard wrote:

> Jeg bruger det i en Pixma 4000 - godtnok i den lidt tykkere udgave - de har
> det også i en 240 grams udgave med 100 ark for 98 kr.

Bruger det samme i samme printer...

> Jeg er meget begejstret for det - jeg synes faktisk at det er bedre en de
> billige versioner af Canon's eget papir.

Ditto, jeg lavede et par sammenligninger med det dyreste Canon papir.
Det er lige så flot, dog knapt så tykt. Men det lever jeg gerne med når
prisen er så lav.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net