Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopapir fra Benefit-Ink
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 11-08-05 15:46

Kender nogle til dette fotopapir fra Benefit-Ink: "Digital Photo glossy
paper/4x6 size/50 sheets/pack/230gsm/2880dpi" ?
(http://www.benefit-ink.com/index.html?lang=da&target=d72.html).

Jeg bruger normalt Canons PR-101, hvilket jo mildest talt er dyrt papir men
til gengæld rigtig flot blankt og giver gode udskrifter på min Pixma 4000.
Jeg bruger også Verbatims glossy, som er ok-kvalitet (ikke helt så blankt og
kraftigt).

Nogen der kender kvaliteten af det fra Benefit-ink?

VH
Jakob

Fra : Jakob

Dato : 11-08-05 16:05

In article <42fb6498@news.wineasy.se>, jharder@mailme.dk says...

> Jeg bruger også Verbatims glossy, som er ok-kvalitet (ikke helt så blankt og
> kraftigt).
>
> Nogen der kender kvaliteten af det fra Benefit-ink

Jeg synes du skal prøve at kigge på http://tpi-danmark.dk/ kender to med
pixma 4000 printere der har prøvet en del forskelligt og de siger det
her er det bedste "kopipapir" og blæk de har kørt med.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Holm

Dato : 12-08-05 11:54

Jakob wrote:
> [...]
> det
> her er det bedste "kopipapir" og blæk de har kørt med.

det kan jeg tilslutte mig fuldt ud.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-08-05 14:56

Peter Holm wrote:
> det kan jeg tilslutte mig fuldt ud.

Jeg har også været så letsindig, at købe 500 stk 10x15 papir fra dem - og
jeg må tilslutte mig koret af tilfredse kunder - der er rigtig godt papir -
ihvertfald på en Pixma 4000.

Det fåes vist både i en tynd 170 grams udave til 99 kr for 150 ark - eller
en 260 grams udgave til 99 kr for 100 ark - jeg valgte den kraftige - og er
som nævnt ovenud tilfreds.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Bo Andersen

Dato : 12-08-05 18:55

> [...]
> en 260 grams udgave til 99 kr for 100 ark - jeg valgte den kraftige - og

Ja jeg vil også prøve, den dag de bliver billigere end Canons Originale
PP-101 papir, men det er så ikke sket endnu.

PP-101 10x15 cm 270 g/m^2 High gloss
40 ark for 39,-
www.computercity.dk

-Bo Andersen-

PS: Fik mit på tilbud i butikken til 29,- for 40 ark.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 13-08-05 07:55

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> www.computercity.dk
>
> -Bo Andersen-
>
> PS: Fik mit på tilbud i butikken til 29,- for 40 ark.
Er PP-101 det samme som PR-101 ?

Fra : Jens Maigaard

Dato : 11-08-05 16:06

> [...]
> men til gengæld rigtig flot blankt og giver gode udskrifter på min Pixma
> 4000. Jeg bruger også Verbatims glossy, som er ok-kvalitet (ikke helt så

Hej,

Jeg kender ikke noget til det papir du nævner, men jeg har selv forsøgt mig
med Verbatims Glossy Photo Paper med varierende resultat - jeg er ikke helt
tilfreds med farverne. Hvilken profil bruger du til dette? Har du en ICC
profil eller bruger du en af papirtyperne i Easy Photo Print?

MVH

Jens Maigaard

Fra : Bo Andersen

Dato : 12-08-05 19:03

> [...]
> men til gengæld rigtig flot blankt og giver gode udskrifter på min Pixma
> 4000. Jeg bruger også Verbatims glossy, som er ok-kvalitet (ikke helt så

Hvis du kan "nøjes" med PP-101 papir.
Det har højere g/m^m en PR-101 og jeg synes at
kvaliteten er "canon"

PP-101 10x15 cm 270 g/m^2 High gloss
40 ark for 39,-
www.computercity.dk

God weekend.
Bo Andersen.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 13-08-05 22:25

> Hvis du kan "nøjes" med PP-101 papir.
> Det har højere g/m^m en PR-101 og jeg synes at
> [...]
Hvad er forskellen på PP-101 og PR-101 ?

VH
Jakob