Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Olympus C-350 Zoom går ned
Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-08-05 23:46

Mit Olympus C-350 Zoom går ned, når jeg sætter usb-stikket i det. Jeg kan
ikke tænde det, sådan at jeg kan hive billederne over på computeren.

Selv efter usb-stikket er taget ud, kan kameraet ikke bruges. Kan ikke se
billeder på kameraet og linsen kører ikke ud, når skjoldet foran skubbes til
side.

Efter at åbnet til batterierne og lukket igen virker kameraet normalt igen.

Har nogen hørt om dette problem før?

vh
Michael Kristensen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 11-08-05 10:49

Har en nabo, der har et kamera magen til. Og her kommer det mærkelige:

Mit kamera kan tilsluttes hans computer, hvilket indikere, at det er mit
kabel eller computer, den er gal med.

Men...

Hans kamera kan tilsluttes min computer, hvilket indikere, at det er mit
kamera, den er gal med.

Nogle forslag til hvad jeg skal gøre?

vh
Michael Kristensen

Fra : Leif Poulsen

Dato : 11-08-05 11:34

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men...
>
> Hans kamera kan tilsluttes min computer, hvilket indikere, at det er mit

Byt kamera eller computer

mvh. leif

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 11-08-05 13:03

> [...]
>
> Men...
>
> Hans kamera kan tilsluttes min computer, hvilket indikere, at det er mit

Hej

Billigste løsning, "brug en kortlæser"

--
Leif Langgaard