Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny billeder Juli 2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 10-08-05 17:07

Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : /Peter

Dato : 10-08-05 18:31

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

De er jo superflotte, flotte farver, contrast mm.
smukke som de jo altid er fra dig

/Peter

Fra : [HCS] 4000

Dato : 10-08-05 19:29

"/Peter" <nomalil@no.dk> skrev i en meddelelse
> "[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> De er jo superflotte, flotte farver, contrast mm.
> smukke som de jo altid er fra dig
>

> /Peter
Tak til dig Peter.

Fra : [NH]7H

Dato : 10-08-05 21:17

> [...]
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

De er virkelig fantastiske. Lækkert at kigge på.

Bo

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-05 21:45

> [...]
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

Tillad mig at kunne lide dem - de fleste, i hvert fald. :) Sikke en delikat
sommerstemning i "bag stakittet". "Wild flowers" synes jeg ikke lige rammer,
det tror jeg du kan gøre bedre. Du har fanget dem på en lidt kedelig
mellemafstand, hvor detaljerne ikke fremgår - alternativt kunne man måske
prøve endnu større afstand, hvis man kunne fange et godt farvespil mellem
forskellige blomster. "Frederiksborg slot" - lidt for poppet for min smag.
"Rust" er lækkert. Der gemmer sig jo et helt landskab i billedet.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Michael

Dato : 10-08-05 22:02

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Jeg kan godt lide Dine billeder på nær Frederiksborg Slot som tilter
lidt for meget efter min mening, det er lidt for popsmart til mig.
Du har sans for det gode motiv!

Mvh.
Michael

Fra : Erik W.

Dato : 10-08-05 22:29

"[HCS] 4000" skrev i news:42fa2609$0$73320$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Fine billeder! Nogen er selvfølgeligt bedre end andre, men generelt kan jeg
godt lide dine billeder. Jeg ved ikke om det bare er mig men jeg synes at
der er sket noget med dine billeder på det sidste. Måske er det fordi du er
begyndt at udnytte de digitale muligheder, men det er som om at dine
billeder har fået meget mere gennemslagskraft, og at du er blevet mere
"fræk" i dit udtryk.
Jeg kan foreksempel godt lide din komposition i :
http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=9&pos=2

Mvh Erik

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-08-05 00:08

> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Meget flot, specielt dine landskaber og blomsterbilleder er gode, men
gennemgående rene billeder med god komposition.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-08-05 05:26

Tak til Jer alle for interessen.
Hilsen Hans

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-08-05 10:45

> [...]
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra måneden der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.

Det ser skam godt ud.
Du virker meget sikker i din stil.
Generelt mange pæne og facinerende motiver.

Jeg har noteret mig, at det er de rolige motiver, der dominerer.
Du gør ikke meget i mennesker og dyr?

Men bevares, du har et godt øje til de mere statiske motiver.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger