Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ved lystbådhavnen
Fra : Jonas Kongslund

Dato : 09-08-05 12:13

Forleden var jeg forbi en lystbådhavn. Nogen kommentarer til nedenstående
knips?

http://www.kongslund.dk/pics/IMG_1931_aab.JPG

--
Jonas Kongslund

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 09-08-05 12:46

Det havde sikkert være bedre hvis du havde brugt udfyldsflash, så motivet
havde stået lyst på mørk bagrund istedet for som her omvendt. Det fungerer
sjældent, med mindre man går efter en siluetvirkning. Det er motivet på den
anden side ikke mørkt nok til.

/Marten

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 09-08-05 22:34

On Tirsdag 09 august 2005 13:46, Marten Ølgaard wrote:

> [...]
> sjældent, med mindre man går efter en siluetvirkning. Det er motivet på

Tak for dit input - det vil jeg have in mente næste gang muligheden byder
sig. Det skal i så fald nok være senere på dagen, når det er mere mørkt.

--
Jonas Kongslund