Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God sort/hvid A4 printer til billeder ?
Fra : Gaffa

Dato : 08-08-05 20:24

Hvad kan I anbefale af en god sort/hvid printer (A4 eller A3) til billeder
(arbejder helst kun i s/h) og hvor printerpatronerne er til at betale eller
hvor man selv kan re-fill ?

Hilsen
Gaffa

Fra : Jakob

Dato : 08-08-05 20:39

In article <42f7b13a$1@news.wineasy.se>, Xnevertoforget@gmail.com
says...
> Hvad kan I anbefale af en god sort/hvid printer (A4 eller A3) til billeder
> (arbejder helst kun i s/h) og hvor printerpatronerne er til at betale eller
> hvor man selv kan re-fill ?

Prøv nu lige at kig hvad der sker i gruppen, der kører lige nu en
lettere overophedet tråd om emnet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Gaffa

Dato : 08-08-05 20:48

Undskyld - hvad er overskriften på den tråd ?

hilsen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-08-05 21:08

"Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> wrote in message
> Undskyld - hvad er overskriften på den tråd ?

Jeg tror det er den om A3 fotoprinter han mener.

Men jeg har selv en Canon PIXMA IP4000 som gør arbejdet ganske nydeligt, men
jeg har fået fortalt at Epson skulle være bedre og efter kig på Epson
printerne kan jeg se at det måske er rigtigt hvad angår S/H, men faktisk
også i farve, de er bare over dobbelt så dyre for at få den bedre kvalitet.
Både Canon og Epson i de nye serier kører med seperate farvepatroner og de
kan uden problem fyldes op med almindeligt godt opfyldningsblæk, det gør jeg
selv ved mine patroner og det virker helt fint.

Mvh
Simon

Fra : Jakob

Dato : 08-08-05 21:44

In article <42f7bb9b$0$28375$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
newz@siho.dk says...

> Jeg tror det er den om A3 fotoprinter han mener.

Nemmerli :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Gaffa

Dato : 08-08-05 22:07

Tak for hjælpen.

Hilsen

Fra : Jacob

Dato : 09-08-05 18:02

"Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad kan I anbefale af en god sort/hvid printer (A4 eller A3) til billeder
> (arbejder helst kun i s/h) og hvor printerpatronerne er til at betale
> [...]
HP har en fotoprinter på trapperne hvor blæk patronerne ikke sidder i selve
hovedet.
ifølge http://www.digitalmagasinet.dk/ har den de bedste sh egenskaber der
endnu er set.

Jacob

Fra : Esben

Dato : 09-08-05 21:47

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> HP har en fotoprinter på trapperne hvor blæk patronerne ikke sidder i
> selve hovedet.
> ifølge http://www.digitalmagasinet.dk/ har den de bedste sh egenskaber der
> endnu er set.

Er du sikker på at du ikke blander det sammen med deres test af HP 8750?

Til Ole Larsens forsvar i en tidligere tråd, så kan det godt se ud som om
der er et rødbrunt farvestik på udskrifter fra 8750 (hvis man kan tage disse
billeder for gode varer):
http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=563&side=4

--
Esben