Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så bliver man glad for sin fototask
Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 15:43

Skulle i går lige give en bette quind et knus og lænede mig forover.
Under seancen glider tasken ned på fliserne med en blød fut-lyd, intet
metallisk. Vi knuser færdigt og da jeg kommer hjem inspiceres: Intet at
se/mærke/høre/konstatere.
Love Me (you)Tender - Lowepro
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:

Fra : Brizz

Dato : 08-08-05 18:11

Ole Larsen wrote:
> [...]
> Under seancen glider tasken ned på fliserne med en blød fut-lyd, intet
> metallisk. Vi knuser færdigt og da jeg kommer hjem inspiceres: Intet at

Der er en grund til Lowepro koster lidt mere end alt andet. Har
heldigvis ikke haft "fornøjelsen" af at kaste med min taske men tvivler
ikke på at et fald på en meters penge eller 2 i mit tilfælde ikke er
noget at være sønderligt urolig over, heller ikke i regnvejr

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Lars Holst

Dato : 09-08-05 19:41

Brizz <rendmig@iroven.dk> said in news:42f78437$0$18643$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> ikke på at et fald på en meters penge eller 2 i mit tilfælde ikke er
> noget at være sønderligt urolig over, heller ikke i regnvejr

Min Lowepro har kunnet bevare både min blærbare PC, mine to digicams og
diverse udstyr af elektronisk art i god behold gennem en storm ombord på en
sejlbåd.
Forstå mig ret. I en storm på en sejlbåd kastes alt løsliggende
uforudsigeligt og hårdt rundt mellem hinanden, banker mod skibssiden flere
gange i minuttet, bliver mast af andre ting der lander
øverst...........altsammen i et yderst fugtigt miljø.

Og man har bare ikke tid til at tage sig af den kamera/PC rygsæk når man
står ved pinden i stormvejr.

Så kun fordi mine skrøbelige elektronikse komponenter var pakket i Lowepro
Computrekker + AW, har jeg det stadig som funktionsdygtigt udstyr.

--
Lars Holst

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-08-05 20:25

Lars Holst skrev:

> [...]
> gange i minuttet, bliver mast af andre ting der lander
> øverst...........altsammen i et yderst fugtigt miljø.

Jo tak, ned over Kattegat mod Anholt en nat i en 28 fods (godt nok en
GD): smukkeste og vildeste tur..

> [...]
>
> Så kun fordi mine skrøbelige elektronikse komponenter var pakket i Lowepro
> Computrekker + AW, har jeg det stadig som funktionsdygtigt udstyr.

Tog bare en Loewepro fordi den var der, passede og prisen var ok - Så
glæder man sig bagefter.