Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Regbeskyttelses cover
Fra : steen

Dato : 08-08-05 13:39

Hej,

er der nogen der kender til et regnbeskyttelses cover til kamera?

Jeg har fundet denne på Ebay
<http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7535971397&sspagename=ADME:B:AAQ:US:1>

men vil hellere købe det i Danmark, eller bare Europa istedet for.

Det skal helst gøre så jeg kan have kameraet med uden at være bekymret
om regnvejr og også helst kunne bruges så jeg kan bruge kameraet, hvis
der lige skulle komme noget jeg gerne vil have med hjem.

Håber nogen kan hjælpe

Hilsen

Steen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-08-05 15:37

steen wrote:
> Hej,
>
> er der nogen der kender til et regnbeskyttelses cover til kamera?

Tja... på flg. to sites er der et par løsninger.

http://www.atphototech.se/paraply/paraply.htm

http://www.atphototech.se/optech/optech.htm (nederst på siden)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 15:49

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Tja... på flg. to sites er der et par løsninger.
>
> http://www.atphototech.se/paraply/paraply.htm
>
> http://www.atphototech.se/optech/optech.htm (nederst på siden)

Så er det nok nemmere med en gl. army poncho der kan holde en selv +
udstyr i tørvejr.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-08-05 18:42

"Niels Riis Ebbesen"

> Tja... på flg. to sites er der et par løsninger.
>
> http://www.atphototech.se/paraply/paraply.htm
>
> http://www.atphototech.se/optech/optech.htm (nederst på siden)

Skønt gadget link. )-max-