Afskudte hylstere ???
Fra : M Sørensen

Dato : 06-06-01 17:18

Hej

De afskudte hylstere man har gemt, værenden Norma, Lapua eller whatever kan
de genlades ???? jeg regner med at tage et genladnings kursus når chancen
byder sig.

--
Med Venlig Hilsen/Digital Regards
Martin Sørensen

Fra : Andy P.

Dato : 06-06-01 18:15

> [...]
kan
> de genlades ???? jeg regner med at tage et genladnings kursus når chancen
Hej Martin.
Ja gem dem endelig, det er fuldstændig som med retur systemet til flasker.
Det forudsætter dog at primerne er af boxer typen. Dette vil sige at der kun
er ét fænghul. Hvis der er to fænghuller er det Berdan typen og så er det
ikke besværet værd. Du kan dog være sikker på at det er Boxer da Berdan
næsten kun anvendes til militær munition.
Kig ned i hylstret og tæl hullerne.
Hilsen
Andy P.