Foto
IBM760 5420
Teil 3020
fotostafet vinderen i uge 31....
Fra : fam. Ager

Dato : 08-08-05 04:45

vinderen er;

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-133
Tillykke Peters!....Dit billed rammer emnet flot i mine øjne..

Du får æren, til at finde et nyt emne til uge 33....

du skal natten mellem mandag og tirsdag i uge32 oplyse hvilket emne du har
valgt..
Og torsdag aften i uge 33. oprette en resultattråd....

Regler for fotostafetten kan læses her:
http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Så god fotolyst til denne uges staffet, emnet er Håndværk!

Mvh Torben Ager

Fra : /Peter

Dato : 08-08-05 09:51

> [...]
>
> Regler for fotostafetten kan læses her:
> http://www.fotostafetten.dk/Regler.php
>
> Så god fotolyst til denne uges staffet, emnet er Håndværk!

Mange tak, Torben Ager, for den ære at vinde denne fotostaffet, det har
været været spændende at få tildelt en "opgave" og skulle løse den på tid,
og det har været givende at der også har været kontruktiv kritik af
indlæggende.
Dette har da givet mig lidt blod på tanden til at give mit "fotoliv" lidt
større opmærksomhed og vil muligvis også føre til en opgradering af udstyr,
for at at udvide horisonten.

Jeg takker mange gange, og vil vende tilbage med en emnetråd senere i dag.

Venligst
/Peter