Foto
IBM760 5420
Teil 3020
George
Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-08-05 16:54

Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 17:05

On Sun, 7 Aug 2005 17:54:25 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
>lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

For satan hvor er det godt. 13 med pil op herfra.

Geniale billeder du tager!!
--
http://www.brinch.it

Fra : JHF

Dato : 07-08-05 17:19

ubehageligt... at jeg ikke kan nappe sådan et billede
Jeg tror faktisk at en hurtigere tid havde gjort at "fokus" i billedet var
blevet flyttet til hele billedet, istedet for omkring hejrens hoved,hals
osv.
selvom vingerne ikke viser så meget bevægelse, så er det fint at de "sløres"
let og ikke tager opmærksomhed!

JHF

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 07-08-05 17:48

Hej!

wrote:

>Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
>lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Efter tredje forsög lykkedes det at få billedet frem, men man siger jo
at den som venter på noget godt ikke venter for länge.

Med andre ord et fint billede som du kan väre helt tilfreds med.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 18:37

In article <b7ecf1tvagkelicvhm58hc6q2jp2uguhdl@4ax.com>, Hans Peter Larsson wrote:
> Hej!

> Efter tredje forsög lykkedes det at få billedet frem, men man siger jo
> at den som venter på noget godt ikke venter for länge.

Photosig også nede her. Det er ved at være ofte de har problemer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-08-05 18:50

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
meddelelse news:slrndfchln.8md.povlhp@ip101.home.terminal.dk

> Photosig også nede her. Det er ved at være ofte de har problemer.

Det må være alle de fuglefotos, der bringer sitet i knæ

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Jakob

Dato : 07-08-05 19:26

In article <slrndfchln.8md.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...

> Photosig også nede her. Det er ved at være ofte de har problemer.

Det er da vist ikke de eneste problemer der er med dem, har nu flere
gange prøvet at oprette mig som bruger der men får aldrig en mail fra
dem med en brugerkode.

Deres support siger at den nok bliver snuppet af min ISP men det har jeg
noget svært ved at tro på.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael

Dato : 07-08-05 19:00

-max- wrote:
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Jeg dybt imponeret over Din timing!
Flot motiv!

Mvh.
Michael

Fra : Erik W.

Dato : 07-08-05 21:04

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-

Nah ... hvis du ikke har lært det nu, lærer du det sgu aldrig

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Det kan sgu ikke blive meget bedre end det, heller ikke med hurtigere
lukketid... Men er det bare mig der synes billedet vinder ved at blive
flipped horisontalt?

Mvh Erik

Fra : Hans Kruse

Dato : 07-08-05 22:44

Det er da helt okay

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Hans Kruse

Dato : 07-08-05 22:45

Det er da et helt okay billede

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-08-05 23:56

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Den er da lige i skabet, Max

jeg ville gerne ha smidt et par grønne thumbs up efter den, men det må jeg
ikke
En hel del bedre udførelse af min:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-474

Jeg ville ønske, at jeg var tættere på, og den stod skarpere.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-08-05 13:03

"Frodo Nifinger"
> [...]
> http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-474
>
> Jeg ville ønske, at jeg var tættere på, og den stod skarpere.

Det er lettere når den store lampe på himlen lyser, dein springende
Hejre står flot, der var ikke meget andet du kunne gøre i den
situation, fedt billede med perfekt timing, og så har du oven i købet
gjort det ekstra svært for Hejren, ved at tilte billedet til venstre,
man føler virklig den må kæmpe for at holde balancen )-max-

Fra : John T.

Dato : 08-08-05 02:29

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Hold da kæft, (undskyld sproget) hvor det flot !!!
John
Har lagt det på skivebordet!

Fra : John T.

Dato : 08-08-05 02:34

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Er billedet i original størrelse ?
Det fylder ikke mit skrivebord helt ud !
Hilsen John
(Godt taget, bravo !)

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-08-05 09:18

> Det fylder ikke mit skrivebord helt ud !

Nej, billeder til Photosig må højst fyldes 640K pixels!

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : John T.

Dato : 08-08-05 11:37

> Nej, billeder til Photosig må højst fyldes 640K pixels!
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse
> http://www.pbase.com/hkruse

Nå, men jeg åbnede det i Paint Shop Pro og brugte "Crops"
så var den der !!
John

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-08-05 13:39

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345
++++++++++++++++++

Hej Max.

Hva faen er Georg ved at få gigt, jeg synes "tæerne"ser noget gigtkrogede ud
Et godt billede, og en virkelig god komposition..Har du beskåret
billedet?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-08-05 14:05

"Jørgen Nielsen"

> Hva faen er Georg ved at få gigt, jeg synes "tæerne"ser noget gigtkrogede ud
> Et godt billede, og en virkelig god komposition..Har du beskåret
> [...]

Du kan sammenligne med dette fullframe taget kort efter.
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580961
-max-

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-05 17:31

-max- skrev den 07-08-2005 17:54:
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Øhhhh, lige et enkelt spørgsmål.

Hvor lang tid bruger du på dine fototure?

Det her billede får man altså ikke bare lige.

som andre har sagt: kanonflot

Men jeg er nu lidt nysgerrig på, hvor lang tid du bruger på at vente på
rette øjeblik og så'en.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 17:42

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke noget specielt her - kunne have brugt lidt hurtigere
> lukkertid, men så ved jeg det til næste gang.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1580345

Hej Max

Øv for et flot billede! Det kan da vist ikke gøres meget bedre. Tillykke med
det. Man kan næsten se, hvor den arbejder med at styre de lange ben, de
krogede fødder og vingerne, så den ender med at stå oven på stammen. Der er
vist godt gang i George's processor. Men det er jo også lidt modigt af ham
at udføre den proces lige foran dit kamera, for hvis det nu mislykkes, så
bliver han jo mere end landskendt!

Mvh. Claus Petersen

Fra : John T.

Dato : 09-08-05 02:45

Hilsen John

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-08-05 11:32

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Hilsen John
+++++++++++++++++++

Kan ikke åbne din jp2 fil. hvad gemmer du den ikke som en alm. jpg?

Fra : John T.

Dato : 09-08-05 11:49

> Kan ikke åbne din jp2 fil. hvad gemmer du den ikke som en alm. jpg?> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.
> Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Det kan jeg ikke forstå, jeg behandlede billedet i
Paint Shop Pro og gemte som nr. 2.
Den åbner fint hos mig.
Hilsen John

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-08-05 12:00

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg ikke forstå, jeg behandlede billedet i
> Paint Shop Pro og gemte som nr. 2.
> Den åbner fint hos mig.
> Hilsen John
+++++++++++++++++++

Gemte som nummer 2.....er ikke helt med

Fra : John T.

Dato : 09-08-05 12:18

> Gemte som nummer 2.....er ikke helt med
> Mvh. Jørgen Nielsen.

Hvis nu navnet på filen er: Trane
og du efterbehandler billedet men godt vil beholde det
originale, så er man jo nød til at give det nye et andet navn,
og så kalder jeg det nr.2
Hilsen John

Fra : John T.

Dato : 09-08-05 12:20