Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Butikker som har Lowepro fototasker...
Fra : Magnus

Dato : 05-08-05 19:24

Søger efter en god fototaske til mit Canon 20D, et par objektiver, en bærbar
pc og helst også en holder eller hvad det nu er til mit et-benede stativ.

Jeg har fundet frem til et par tasker fra Lowepro fx. en CompuTrekker AW
eller CompuTrekker Plus AW.

Men jeg ville meget gerne se den i en butik og se hvordan den tager sig ud i
virkligheden så er der nogen der kender steder i København/nordsjælland som
ligger inde med nogle af Lowepro's større foto rygsække?

/Magnus

Fra : Mogens Hansen

Dato : 05-08-05 19:34

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Men jeg ville meget gerne se den i en butik og se hvordan den tager sig ud
> i virkligheden så er der nogen der kender steder i København/nordsjælland
> som ligger inde med nogle af Lowepro's større foto rygsække?

Forleden så jeg udefra at Bingo i City 2 i Tåstrup har nogle.
Men om de har dem du nævner ved jeg ikke.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mikkel U.

Dato : 05-08-05 19:51

Magnus wrote:

> [...]
> virkligheden så er der nogen der kender steder i København/nordsjælland som
> ligger inde med nogle af Lowepro's større foto rygsække?

Jeg er ret sikker på Photografica har hvad du søger.

Ring til dem og spørg.

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 05-08-05 20:16

Magnus wrote:
> [...]
> virkligheden så er der nogen der kender steder i København/nordsjælland som
> ligger inde med nogle af Lowepro's større foto rygsække?

Fotoforretningen på Fisketorvet. Jeg mener, at det er en Bingo, men kan
ikke huske det. Jeg har selv købt min Lowepro-taske derinde.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-08-05 20:28

Magnus wrote:
> [...]
> sig ud i virkligheden så er der nogen der kender steder i
> København/nordsjælland som ligger inde med nogle af Lowepro's større

Kamerahuset har en del Lowepro på hylderne - men jeg ved ikke om de lige
dem, du søger.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Morten Storm

Dato : 05-08-05 21:04

Check importøren Fovitechs hjemmeside (http://www.fovitech.dk). Der er en
liste over 70 Lowepro Centre i hele landet.

Hilsen
Morten

Fra : LIV

Dato : 06-08-05 13:31

Magnus wrote:
> [...]
> sig ud i virkligheden så er der nogen der kender steder i
> København/nordsjælland som ligger inde med nogle af Lowepro's større

Bingo- forretningerne har Lowpro tasker.
Har købt min i Bingo i City 2 i Høje Tåstrup.