Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hælp til at fjerne fugt i kamera
Fra : Steen

Dato : 04-08-05 18:24

Hej,

mit kamera har fået fugt inden i.

Er det nogen der kender nogen triks eller firmaer der kan afhjælpe at der er
kommet fugt ind i kameraet.

Det var i søndags, så det med firmaet er nok ved at være for sent.

Er der andet at gøre end at stille det fra sig i 1-2 ugers tid og håbe det
vil virke ordentligt igen?

Håber nogen kan hjælpe

Hilsen

Steen

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 04-08-05 18:31

Steen wrote:
> mit kamera har fået fugt inden i.
[...]
> Det var i søndags, så det med firmaet er nok ved at være for sent.

"Det med firmaet"?
Et udtryk man bør kende?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Steen

Dato : 04-08-05 18:58

Thomas Damgaard Nielsen wrote:

> [...]
>
> "Det med firmaet"?
> Et udtryk man bør kende?

det var om det der står i den øverste sætning "eller firmaer der kan
afhjælpe"

Et firma der kan hjælpe med at fjerne fugt i kamera, jeg regner bare med det
er for sent med det nu, men det kunne jo være.

Hilsen

Steen

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 04-08-05 19:09

"Steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Thomas Damgaard Nielsen wrote:
>
> Et firma der kan hjælpe med at fjerne fugt i kamera, jeg regner bare med
> det
> er for sent med det nu, men det kunne jo være.

En af mine kollegaer har en bror, der fikser mobiltelefoner der er blevet
fugtskadet. Han dypper dem i deminaraliseret vand. og anbringer dem et døgn
i en affugter.

Jeg ved ikke om det er en god ide med et kamera

Mvh
Kenneth

Fra : Søren Wind

Dato : 05-08-05 16:34

Måske.. i en lukket kasse/madkasse der lukker helt tæt sammen med et par
poser at de der sten/sand som suger fugt til sig i et par dage ?
--
mvh.
Søren H. Wind - www.opz.dk

Fra : 2rb1

Dato : 07-08-05 12:58

Efter at have røget et par fede, syntes jeg at det er smadder gode
råd I giver Steen

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-08-05 13:08

2rb1 skrev:
> Efter at have røget et par fede, syntes jeg at det er smadder gode
> råd I giver Steen

Hva´ skal der ikke mere til?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på: