Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotolejlighed: Copenhagen Athletics Games ~
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-05 10:14

For dem, der har lyst til at prøve kræfter med fotografering af atletik, vil
jeg lige henlede jeres opmærksomhed på Copenhagen Athletics Games, der
afholdes 23/8 på Østerbro Stadion (lige bag Parken).

Der er børnestævne fra kl. 15, og de voksne går i gang fra kl. 19.

Yderligere info her: http://www.teamcopenhagen.dk/Default.asp?ID=569

Vi ses derude til en forhåbentlig dejlig sensommereftermiddag/aften, hvor
jeg i hvert fald satser på et par nærbilleder af Rikke Rønholt, som jeg vist
har en lille svaghed for

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : blue

Dato : 04-08-05 17:42

> For dem, der har lyst til at prøve kræfter med fotografering af atletik,
> vil jeg lige henlede jeres opmærksomhed på Copenhagen Athletics Games, der
> afholdes 23/8 på Østerbro Stadion (lige bag Parken).

Ved du om det er muligt at komme lidt tættere på atleterne end blot en
almindelig plads på hovedtribunen?

> Vi ses derude til en forhåbentlig dejlig sensommereftermiddag/aften, hvor
> jeg i hvert fald satser på et par nærbilleder af Rikke Rønholt, som jeg
> vist har en lille svaghed for

Det er der ikke noget at sige til

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-05 21:05

"blue" <blue_iz@ofirFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du om det er muligt at komme lidt tættere på atleterne end blot en
> almindelig plads på hovedtribunen?

Nej, det ved jeg ikke. Jeg skal nok komme tæt på, men jeg har
"forbindelser".

Fra : Claus Smith

Dato : 05-08-05 05:33

> Nej, det ved jeg ikke. Jeg skal nok komme tæt på, men jeg har
> "forbindelser".

Hvor stor en fototaske har du Jens? Jeg vil også med!!!

Claus Smith

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-05 11:56

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stor en fototaske har du Jens?

Stoooor, men skal jeg vælge mellem dig og min 300mm, må du nok vige pladsen

> Jeg vil også med!!!

Jeg kan muligvis fremskaffe et par fribilletter, men kan ikke garantere, du
kan komme helt ud mellem udøverne.